Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Napie schreef:Ik heb je vast wel zien rijden want ik zat midden in een kudde spikkels bij het inrijden
nicci88 schreef:heej heej. wij zijn vorig jaar geweest. (mijn vriend werkte namelijk op zo'n spikkeltjes stal)
Napie schreef:Ik heb je vast wel zien rijden want ik zat midden in een kudde spikkels bij het inrijden
Dus ben heel benieuwd!
en zijn beide in de peelpiste.0ojannekeo0 schreef:Napie schreef:Ik heb je vast wel zien rijden want ik zat midden in een kudde spikkels bij het inrijden
Heb jij gele accenten in je tuig? Dan heb ik je ook gezien.

), Obelix (liep met paard
) en ongetwijfeld nog wel meer, maar niet herkend.
wel heel vervelend Napie schreef:Ik heb je vast wel zien rijden want ik zat midden in een kudde spikkels bij het inrijden

orri schreef:Heike schreef:Ik zit dus op de stand van Paard en Koets. Ik heb mijn haren deze week paars(achtig) geverfd. Dus je herkent me vast. Wij hebben trouwens engelse drop!
Voor de mensen die mijn chocolade pepernoten niet lusten zekersmijn haar met zwart/rood en plukken paars, roze en fuchsia zit verstopt onder een big hair pruik hahaha!

liefling schreef:zow heb vanmorgen duncan nog even gereden en hij is net gewassen. staat nu op een heel mooi schoon stalletje:P
nu zo alle spullen bij elkaar en natuurlijk niet te vergeten hoofdstel en zadel te poetsen:p

Het leek ons wel alsof sommige mensen het als een verplicht dagje uit zagen. Maar ja dat mocht onze pret in de stand niet drukken. Wij hadden er een gezellige dag van gemaakt. Solide schreef:Het leek ons wel alsof sommige mensen het als een verplicht dagje uit zagen.
"Zo, nu hoef ik de komende 2 jaar weer niet mee."
" en toen meneer wegliep, heel droog "Hij gaat een geweer halen
" Haha, heb sláp gelegen