Paard en Koets!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DendroFleur

Re: Paard en Koets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 22:40

En dat net nadat Ankie geklaagd heeft over de slechte inrijmogelijkheden. Op zich is het baantje wel goed te rijden, ook wel met de aanspanningen. Maar niet met 10 man tegelijk. Juul kon ik ook niet even lekker naar ontspanning rijden want je moest steeds inhouden en afwenden. Nu rij ik in een carrousel en worden er geen extreme oefeningen gevraagd maar ze wordt er niet rustiger van.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 23:47

De inrijbak heb ik niet aangeraakt. Wij hebben buiten ingereden. Het was prima weer ervoor.
De Peel piste was wel zwaar, pony's waren doornat na de eerste demo van 15 minuten.
Het was wel gaaf.
Shows heb ik verder nauwelijks gezien.
Vond het eten wel belachelijk duur: €2,80 voor een patat met die niet te vreten was.

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 23:51

We hebben wel buiten de proef geoefend want past niet in zo'n bakje. Maar dan stappen we ook alleen. En gelukkig was het mooi weer al kon je wel goed merken als je uit de zon stond te wachten. Gelukkig niet net als een keer eerder dat we bijna in de sneeuw stonden te wachten.

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 23:58

Ik heb je vast wel zien rijden want ik zat midden in een kudde spikkels bij het inrijden

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:03

Ik kom net binnen rollen, zo gauw m'n bedje in, morgen weer een hele dag... Cool

Vrijdagavond hebben we met klavertje 3 gereden met de Lusitano's.
Voorpaard was erg kijkerig en daardoor niet voorwaarts genoeg, gelukkig ging het in de ring redelijk.

Vandaag de hele dag in een stand gestaan en morgen weer!

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:04

Napie schreef:
Ik heb je vast wel zien rijden want ik zat midden in een kudde spikkels bij het inrijden

Poeh, daar wordt je dan wel heel draaierig van. Maar zat je daar met een wagentje tussen?

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:05

heej heej. wij zijn vorig jaar geweest. (mijn vriend werkte namelijk op zo'n spikkeltjes stal) Knipoog

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:10

nicci88 schreef:
heej heej. wij zijn vorig jaar geweest. (mijn vriend werkte namelijk op zo'n spikkeltjes stal) Knipoog

Ik denk dat ik die wel ken, je vriend en de de stal Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 00:16

Napie schreef:

Heb jij gele accenten in je tuig? Dan heb ik je ook gezien.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 05:29

oei, spannend, vandaag mag ik met mn peerdje, ik doe de tinkershow, ik hoop dat mijn paardje er zin in heeft, ennnnnn.....als ik zo bij zn stal kom dat hij nog schoon is hihi

iedereen veel plezier die vandaag gaan.

Lein87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 07:46

Ik kom kijken!!! over half uurtje gaan we weg Haha!
Er zijn hoop bokkers aanwezig heb ik al gezien Tong uitsteken Dus ben heel benieuwd!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 07:50

mijn eerste show is om 11.40 en 2e om 14.25, heet lol met je tinkerknol Haha! en zijn beide in de peelpiste.

ga nu snel naar mn peerdje

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 08:00

0ojannekeo0 schreef:
Napie schreef:

Heb jij gele accenten in je tuig? Dan heb ik je ook gezien.

Alles is zwart geel bij ons. Ik rij met een zwart/gele wagen met twee zwarte shetlanders met zwart gele tuigonderleggers

naomi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 08:33

Wat leuk zeg allemaal, ik kom ook kijken vandaag! Heb er erg veel zin in.

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 08:46

Ik ga vandaag ook
Heb er zin in!!!
Weet iemand of ze bij p&k van die spoortjes met swarovskisteentjes(ofsoiets) hebben? Lachen

chance

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 09:12

ja ze hebben spoortjes met steentjes en bijpassenden beugels.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 09:56

Ben gister geweest!
Mooie lange regenjas gekocht Haha!

Heb Orri gezien (was druk in gesprek Tong uitsteken), Obelix (liep met paard Vork) en ongetwijfeld nog wel meer, maar niet herkend. Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 10:07

Dan heb ik je idd gezien Napie.

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 10:20

ik ben gister ook geweest.
heb alleen niks kunnen zien mocht de heledag niet bij de stand weg Boos! wel heel vervelend

Bentuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 12:35

Napie schreef:

Heb jij gele accenten in je tuig? Dan heb ik je ook gezien.[/quote]

Alles is zwart geel bij ons. Ik rij met een zwart/gele wagen met twee zwarte shetlanders met zwart gele tuigonderleggers[/quote]

ooo dan heb ik jou ook gezien cool Haha!

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 12:45

orri schreef:
Heike schreef:
Ik zit dus op de stand van Paard en Koets. Ik heb mijn haren deze week paars(achtig) geverfd. Dus je herkent me vast. Wij hebben trouwens engelse drop!

Voor de mensen die mijn chocolade pepernoten niet lusten zekers Knipoog mijn haar met zwart/rood en plukken paars, roze en fuchsia zit verstopt onder een big hair pruik hahaha!

Ik ben wel langs je stand gelopen, maar heb niks gezegd Bloos

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 12:46

liefling schreef:
zow heb vanmorgen duncan nog even gereden en hij is net gewassen. staat nu op een heel mooi schoon stalletje:P
nu zo alle spullen bij elkaar en natuurlijk niet te vergeten hoofdstel en zadel te poetsen:p

Stond jullie goed die outfit, ik heb niet alles gezien omdat ik in de stand stond, maar we konden stiekem soms eventjes wat meepikken Haha!

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 12:54

Ik vond het gisteren erg gezellig in de stand en we hadden geluk dat we eigenlijk naast de piste stonden, dus was het rustig konden we even wegglippen. Zo heb ik Amable (Danielle) gezien, vond het erg leuk, Duncan en waarschijnlijk nog wel een paar gezien. Iedere keer kleine stukjes.

De dag vloog voorbij, maar wat ons vanuit de stand opviel waren dat er weinig mensen echt vrolijk rond liepen Nagelbijten / Gniffelen Het leek ons wel alsof sommige mensen het als een verplicht dagje uit zagen. Maar ja dat mocht onze pret in de stand niet drukken. Wij hadden er een gezellige dag van gemaakt.

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 13:44

ik ben gisteravond geweest, maar vond het erg rustig eigenlijk.. Het viel een beetje tegen allemaal.
Was ook raar dat je voor de hoofdtribune ook weer aparte kaartjes nodig had, daar werd helemaal niks over gezegd of wat dan ook!

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-07 14:00

Solide schreef:
Het leek ons wel alsof sommige mensen het als een verplicht dagje uit zagen.

Haha de man die achter mij zat met de menshow moest ook verplicht mee *LOL* "Zo, nu hoef ik de komende 2 jaar weer niet mee."

Moest trouwens nog enorm lachen over opmerking van andere man achter me.. Tijdens avondshow van Balingerhof met de rook, hoe de Fjord met geweld op de grond moest worden gelegd "Oh vandaar die rook. Nors opkijken" en toen meneer wegliep, heel droog "Hij gaat een geweer halen Bloos!" Haha, heb sláp gelegen Nagelbijten / Gniffelen