tentenkamp hyporama

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mri

Re: tentenkamp hyporama

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 21:56

en heel goed opletten op de prijzen op de bakjes!

Ik werd opzich heel netjes geholpen (kon ook niet anders, er liepen max 20-25 mensen).
Maar buiten stond die man bijd e dekens, vroeg wat ik zocht (een 195 outdoordeken met 150 grams vulling, vaste staartflep en snelsluiting aan de voorkant)
Ik heb alle dekens gezien, maar geen een die aan de bovenstaande beschrijving voldeet...

En tja, ik vind ze echt duur. De nieuwe collectie van HH (halster met touw) kost bij de divoza 12,95.
Een halsterset bij de hypodrama tentenramp is een stuk prijziger (en niet de nieuwe kleuren!)

Er hingen wel shet hoofdstelletjess!

amorlover1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 21:57

Vende schreef:
Het was inderdaad ontzettend rustig vanavond, en dan duurt zo'n dag laaaaang Haha!

Ja gister toen ik kwam tegen een uur of half 6 ofzo was het ook echt heel stil.
Als je een paar jaar terug kijkt nou dan kon je amper lopen en kijken.Maar dat is nu niet meer zo.
Nu kan je gewoon in je eigen tempo lopen en kijken Haha!
En zijn ook minder snel de leuke spulletjes weg Knipoog
Laatst bijgewerkt door amorlover1 op 18-10-07 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 21:57

Ik heb dus die van Global, die je in het topic ook op de foto ziet. Ik zou nooit een halster kopen van €30,- maar de prijs/kwaliteit verhouding is echt super!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 22:04

Ik ga ook voor een geborduurd dekje. We gaan onze shet eind dit jaar inrijden en maat cob is voor hem te groot Knipoog

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 22:06

Maris89 schreef:
Ik heb dus die van Global, die je in het topic ook op de foto ziet. Ik zou nooit een halster kopen van €30,- maar de prijs/kwaliteit verhouding is echt super!

Maar Global als merk vind ik dus niet echt wat. 30 euro zou ik daar echt neit voor uitgeven!
maar wat ik al zei, een Harry's Horse (ook geen topmerk, maar ook goede prijs kwal verhouding) in de nieuwe mode kleuren (leuke kleurtjes) kost bij de Divoa 12.95.

Dan vind ik 17,50 voor een "global" halster veel@!

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 22:10

Kleurtjes boeien mij niet zoveel Knipoog . Het gaat mij om de kwaliteit, en deze ziet er goed uit, stevige grepen. Hier zit ook een halstertouw bij he Vork .

bud_gloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 22:14

ik ga denk ik zondag! gaan er nog meer zondag?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 15:47

Ik was vandaag vroeg uit, dus meteen door gegaan naar de hyporama, heerlijk rustig daar. Waar ik vorig jaar zeker een uur in de rij heb gestaan met wachten tot mijn dekje eindelijk geborduurd was, was ik nu zo klaar Bloos
Had niet veel geld en heb niet veel gekocht, ook omdat sommige aanbiedingen helaas nogal teleurstellend waren.

Eerst de dekjes, alles wat ze hebben is maat full. En van de kleine maatjes hebben ze bijna niks meer. Dus bijna alles te groot voor mijn shet of de ruglengte is te lang.
Dan de staphorse sokken. De enige kleuren die ze hadden waren bruin, wit en donkerblauw. De eerste twee passen niet bij mijn kleren, het laatste paar wel. Maar dan haal ik ze liever hier in de buurt dan zijn ze nog een euro goedkoper.
Als laatste de hymalaya stenen. De grootste maat die ze hebben kost bij hun normaal 12,50 en nu 9,95. Bij de ruitersportwinkel in Capelle is de vaste prijs voor dezelfde steen 9,95 en dan krijg je er ook nog eens spaarpunten bij.

De vloer van de winkel begint ook steeds erger te worden. Bij de kleedkamers liep hij al helemaal scheef en bij de dekjes ging je er bijna doorheen. Daar hing nog een bordje niet betreden, dus ik dacht nog raar, normaal mag je toch altijd zelf bij de dekjes?? Nou daarom hing dat dus Vork Bloos

En ik heb me helemaal verneukeld aan die bodywarmers. Sorry, maar 90% kwam volgens mij uit het jaar nul en sommigen waren dus echt geen bodywarmer te noemen. Alles wat die naam wel kon dragen was donkergroen. Zei nog tegen die mensen die er eentje uit mochten zoeken: je kunt hem natuurlijk altijd nog in een verfbadje stoppen Knipoog

Al met al vind ik het tentenkamp wel gezellig en verveelt heb ik me zeker niet vandaag. Zelfs die man van de amazone die er vandaag ook weer stond was veel minder opdringerig dan vorig jaar geworden. Had vast wat klachten gehad vorig jaar Nagelbijten / Gniffelen

Oh ja mijn oogst:

2 zwepen voor 5 euro
witte elastiekjes
polo met lange mouwen van HV
Beige dekje met Goos zijn naam erop

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 15:53

Ik ga vanavond, maar zo te horen zal ik niet veel meenemen, ik wou wel die afgeprijste longeersingel meenemen. Heeft iemand die gezien of gekocht?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 15:56

Wel gezien, niet gekocht Bloos

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 15:58

Lous schreef:

is dat zo'n hele simpele? of heeft ie wel een aantal luxere dingen?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 15:58

lonniejj schreef:
Lous schreef:

is dat zo'n hele simpele? of heeft ie wel een aantal luxere dingen?

Nee hij zag er heel simpel uit. De band was met van die streepjes.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 15:59

Zohee die lederen halsters waren echt spuuglelijk. Echt van die koeienhalsters en echt supergroot. Maatje shire dus Clown

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 16:00

Citaat:
Nee hij zag er heel simpel uit. De band was met van die streepjes.

oke, dan weet ik niet of ik 'm neem Nagelbijten / Gniffelen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 16:06

Ik zou hem ook niet hebben gekocht. Dan koop ik liever een iets luxere met veel ringetjes Knipoog

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 16:09

Lous schreef:
Ik zou hem ook niet hebben gekocht. Dan koop ik liever een iets luxere met veel ringetjes Knipoog

Ja, idd lagen er ook nog zulke? met meerdere ringetjes?

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 16:09

ik ga er niet heen ik heb nu een deken via internet voor 42 euro hij is 200gram met een onderdeken van 200 gram en hij is waterdicht Haha! en een stoere kleur paars met zilver Clown en ze hebben hem ook nog in oranje met zilver snelle sluiting nou mijn paard staat er weer warmpjes bij Cool

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 16:11

spuit12 schreef:
ik ga er niet heen ik heb nu een deken via internet voor 42 euro hij is 200gram met een onderdeken van 200 gram en hij is waterdicht Haha! en een stoere kleur paars met zilver Clown en ze hebben hem ook nog in oranje met zilver snelle sluiting nou mijn paard staat er weer warmpjes bij Cool

Mag ik vragen via welke site jij dat heb gekocht? ik heb namelijk ook nog waterdichte dekens nodig Nagelbijten / Gniffelen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 16:12

lonniejj schreef:
Lous schreef:

Ja, idd lagen er ook nog zulke? met meerdere ringetjes?

Die heb ik niet gezien, zullen ze vast wel hebben maar denk ik niet afgeprijst. Je kunt natuurlijk altijd ff gaan kijken Knipoog

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 16:16

ruitershopdeventer ik had hem vrijdag besteld en dinsdag al in huis Lachen

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 16:52

spuit12 schreef:

Das idd een leuke set! is die onderdeken zwart?
En is het een deken die stevig is? Niet van dat snelle scheur-gebeuren??

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 16:55

hij is trouwens niet duur die zaak!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 18:37

die luxere longeersingels lagen er gister avond nog wel, volgens mij ook afgeprijsd!

Leuke zet inderdaad, alleen is niet waterdicht, maar waterafstotend.
Helaas ook een staldeken Boos!
Was het maar een outdoordeken... dan had ik em ook besteld!

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 18:54

neej hij is zeker niet duur onderdeken is zilver en hij is echt netje afgewerkt en stevig Lachen

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 21:16

Ik heb een roze longeerzweep gehaald, ik vind hem echt kei hip! *LOL*