Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vende schreef:Het was inderdaad ontzettend rustig vanavond, en dan duurt zo'n dag laaaaang
Maris89 schreef:Ik heb dus die van Global, die je in het topic ook op de foto ziet. Ik zou nooit een halster kopen van €30,- maar de prijs/kwaliteit verhouding is echt super!
Lous schreef:Wel gezien, niet gekocht
lonniejj schreef:Lous schreef:Wel gezien, niet gekocht
is dat zo'n hele simpele? of heeft ie wel een aantal luxere dingen?
Citaat:Nee hij zag er heel simpel uit. De band was met van die streepjes.
Lous schreef:Ik zou hem ook niet hebben gekocht. Dan koop ik liever een iets luxere met veel ringetjes
spuit12 schreef:ik ga er niet heen ik heb nu een deken via internet voor 42 euro hij is 200gram met een onderdeken van 200 gram en hij is waterdichten een stoere kleur paars met zilver
en ze hebben hem ook nog in oranje met zilver snelle sluiting nou mijn paard staat er weer warmpjes bij
lonniejj schreef:Lous schreef:Ik zou hem ook niet hebben gekocht. Dan koop ik liever een iets luxere met veel ringetjes
Ja, idd lagen er ook nog zulke? met meerdere ringetjes?
spuit12 schreef:ik ga er niet heen ik heb nu een deken via internet voor 42 euro hij is 200gram met een onderdeken van 200 gram en hij is waterdichten een stoere kleur paars met zilver
en ze hebben hem ook nog in oranje met zilver snelle sluiting nou mijn paard staat er weer warmpjes bij