Barbara_m schreef:Nee geen idee. Die huisjes zijn ook super ver. Dan kun je 's ochtends niet 'even' snel gaan voeren.
valt mee hoor, we zater vorig jaar in Landal. Ong zo'n 20 min met de auto.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Barbara_m schreef:Nee geen idee. Die huisjes zijn ook super ver. Dan kun je 's ochtends niet 'even' snel gaan voeren.
Sall schreef:Barbara_m schreef:Nee geen idee. Die huisjes zijn ook super ver. Dan kun je 's ochtends niet 'even' snel gaan voeren.
valt mee hoor, we zater vorig jaar in Landal. Ong zo'n 20 min met de auto.
nathalie16 schreef:oow dat klinkt indd erg goed, heb je dr misschien een site of nummer van?
nathalie16 schreef:oke dankje, nja ik moet wel ff goed zoeken op die site.. want dr staat van alles. Is het wel een beetje een redelijke verblijfplaats?
nathalie16 schreef:nja ik kan het niet helemaal vinden op de site![]()
indd tegen de tijd dat het vraagprogramma er is bel ik even..
nathalie16 schreef:oke met zn 4'en is dat indd nog wel te doen..maar hoeveel zal de stalling kosten?
nathalie16 schreef:maar je weet wel zeker dat ze die daar hebben?
klumpertje schreef:@ Bar: theaterhotel ja?ben je bijna mijn buurvrouw haha.. ik ben in de paarden week van de ARD als het goed is zo ongeveer vrij
. Barbara_m schreef:klumpertje schreef:@ Bar: theaterhotel ja?ben je bijna mijn buurvrouw haha.. ik ben in de paarden week van de ARD als het goed is zo ongeveer vrij
Gezellie mop! Kan ik je met rooksignalen 's ochtends wakker maken.
Zou je dan meteen een zonnedans voor ons kunnen doen Bar ?