Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
je moet tegenwoordig al als 14e jarige op een paard zitten 
INkie schreef:Ben ook geplaatst! Echt super blij, niet verwacht
Westenwind schreef:Ik hoorde trouwens dat bijna niemand van de pony's zich geselecteerd heeft.....
Icie schreef:Alle mensen die zich hebben geplaatst gefeliciteerd ! Fransje (degene die ik dus ging aanmoedigen) heeft ze ook gewonnen!
Lennon heb ik trouwens volgens mij zien lopen, dat paard leek tenminste op het paard van de foto's, klopt het dat ze moest in de bak achter de 'heuvel' ? Een mooie combinatie in ieder geval!

Je bent deze keer weer geplaatst!

sjaantje schreef:Gefeliciteerd Ingrid!! Had ik wel verwacht overigens

met der schimmel merrie
sjaantje schreef:dat had ik echt niet verwacht. jij hebt nog zo'n mooie toekomst met twee goeie ponies in huis! en je bent nog hartstikke jong. maar ach, ik heb dat hele rabo gebeuren nooit begrepen.

nou iedereen die toch nog positieve dingen over me zei bedankt hoor
ik was niet stomverbaasd toen ik het las dat ik niet door was maar ik vond het ook redelijk k*t
! Ik ben ook inmiddels overgestapt van de Rabobank naar de Postbank
.. hahaha
ik hoop dat sommige kinderen die niet alleen een boeiende achternaam hebben door zijn
.. dat zou jammer zijn ..
Jiill_ schreef:hahahanou iedereen die toch nog positieve dingen over me zei bedankt hoor
ik was niet stomverbaasd toen ik het las dat ik niet door was maar ik vond het ook redelijk k*t
! Ik ben ook inmiddels overgestapt van de Rabobank naar de Postbank
.. hahaha
Ik ben wel benieuwd naar de uiteindelijke uitslagen om te zien wie er nou wel allemaal door zijn..ik hoop dat sommige kinderen die niet alleen een boeiende achternaam hebben door zijn
.. dat zou jammer zijn ..
..