De bodem is verreweg van optimaal. En het paard had met gemak verkeerd terecht kunnen komen, ik bedoel 2.17 is belachelijk hoog..Neem aan dat de benen erna gekoeld zijn?!Edit: Wel goed van je paard dat hij erover heen sprong zeg.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De bodem is verreweg van optimaal. En het paard had met gemak verkeerd terecht kunnen komen, ik bedoel 2.17 is belachelijk hoog..Neem aan dat de benen erna gekoeld zijn?!
Of gewoon helemaal geen paard heeft! Ze beschouwd de paarden van Jurdy als haar eigen paarden, en ze kent Jurdy niet eens.
Haha! Ach ja, dat mens kan de boom in, ik geloof helemaal niets van haar verhaal! Ze vind dat deze hindernis hooguit 165cm staat 
milou123 schreef:Eerlijk gezegd vind ik het nogal onverantwoord.De bodem is verreweg van optimaal. En het paard had met gemak verkeerd terecht kunnen komen, ik bedoel 2.17 is belachelijk hoog..Neem aan dat de benen erna gekoeld zijn?!
maj0 schreef:ik zag jullie foto en filmpje..
maar daar wil ik graag even mijn mening over kwijt
ik vind het heel onverantwoordelijk om je paard in een zo'n natte bak te laten springen en helemaal zo hoog..
en ook nog zo te jagen voor de sprong..
je paard kon geen andere kant op dan moeten springen
maar ik vind het onverantwoordelijk gedrag..
en zielig tegen over uw paard..het is veel te zwaar om al
al te galloperen in een natte bak.. en dan ook nog is een mega sprong maken..
En op een parcour springen ze niet zo hoog
mvg Leonie
Ps dit is een account van mijn vriendin

Kreeg er kippenvel van 
Ascot schreef:Om te janken voor de pezen.. Maarja eigen keus.
echt mooie onderbouwde reactie.. zal de ts vast wat aan hebben
ELpatcho schreef:paard heeft er echt lol aan! ruiter rijdt netjes! ik zou persoonlijk niet paard gelijk de bocht in sturen.. verder en natte bak hoeft niet glad of zwaar te zijn, dat ligt helemaal aan het zand!
Rissjuh17 schreef:Pfff.. ik sprong ook.. denk je dat het weer rekening met je houd als je buiten concours hebt? Nee.. Dus zeik toch is niet zo over die bak!!
Ascot schreef:Om te janken voor de pezen.. Maarja eigen keus.
Ik wist niet dat er paarden waren die zo hoog konden springen ...
detour schreef:justme11 schreef:dit is gewoon geen 217 daarmee klaar ik heb toch paarden zien springen op de 215 zag egt wel heel stuk hoger uit dan dit hoor
maar als jij over de hoogte gaat liegen vind ik wel dat je zielig bezig bent
ik weet egt wel wat 217 is en paard is ook nog is klein dus dan lijkt de 150 al hoog als paard er voor staat
Ben jij bij die hindernis geweest dan?..
Ik denk "egt" wel dat het zo hoog is. Ik kan "egt" niet inschatten hoe groot dat paard is op zo'n filmpje; jij egter wel. Knap hoor!

MiSs_vOsj schreef:Dat is echt onzin. Ik ben zeker geen voorstander van hoe het hier gebeurt. Maar als iedereen onzin gaat lopen praten dan gaat de discussie helemaal nergens meer over.hij wordt toch zeker gedwongen, hij wordt zo hard aangedreven dat de afstand tussen de hindernis en het moment dat hij erachter komt dat hij moet springen zo klein is, dat hij wel moet springen.
MiSs_vOsj schreef:Als ik eerlijk ben, vind ik dit gewoon een ontzettende onzin.
Moet je ermee blij mee zijn als jou paard het hoogst springt?
Je hebt blijkbaar geen idee van wat er allemaal kan gebeuren, en dan heb ik het echt niet alleen over het feit dat de bak niet al te best is.
Dit is gewoon belachelijk hoog voor een paard, en voor degene die zeggen dat hij het niet doet als hij niet zou willen, hij wordt toch zeker gedwongen, hij wordt zo hard aangedreven dat de afstand tussen de hindernis en het moment dat hij erachter komt dat hij moet springen zo klein is, dat hij wel moet springen.