ik kan niet oefenen ik rijd dat paard maar eens in de week
mag ik dan 10 meter voorsprong
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mag ik dan 10 meter voorsprong
DaniPlonk schreef:@ mel_shet, staat jou paard toevallig vlakbij de paardendagen??
Als je dat doodlopende fietspad opgaat de eerste stal rechts????
dravergekkie schreef:wat oefenen sommige van jullie veel zeg..
je kan juist de laatste week minder oefenen hebben ze veel meer zin om te gaan op de dag zelf..

, whaha nee hoor ik ga ook zeker niet mee doen als het te glad is ik vind die ponyrace leuk maar het moet niet ten koste gaan van de pony!!
ik was net te laat met inschrijven , maar een vriendin van mij doet wel mee , maar die heeft inderdaad ijzers.. dus we hadden het er even over.. maar was er benieuwd naar.. zelf zou ik het niet doen met ijzers , ben vorige week zaterdag op me plaat gegaan met paard en al.. lopen doet nogsteeds zeer.. dat risico nemen we niet nog een keer
fastsaskia schreef:ik zou geen stiften nemen, want de kans dat je pony zich zelf raakt is erg groot (want ze moeten de benen hoog optillen). en ik denk dat het geen prettige wond is op het been. als het al een beetje glad is doe ik niet mee, en de kans is heel heel klein dat het land op zondag droog is. maar hopen mag altijd

droogt het land vanzelf haha
ik heb er echt super veel zin in!! Beter blijft het gewoon mooi weer, nouja dat moet gewoon!

Ben gebeld en er was geen plek meer
Hij staat nu maar 7 uurtjes per dag buiten, en gaat nu 24/7 op het land. Kan hij eindelijk dik worden. Haha.