Mensen van Filmloop: Hartelijk bedankt voor het uitzenden! Ik kon er jammer genoeg zelf niet bijzijn, maar zo heb ik toch mee kunnen genieten!
Maar ik heb toch nog iets te zeuren.... Ik vond de commentator op den duur een beetje irritant worden. Hij vond alles maar "heel mooi" en "echt goed". Ook dingen die niet goed waren vond hij toch mooi. Zo was er tijdens de Spécial een amazone waarvan het paard tijdens een drafappuyement aansprong in galop. Dat is toch wel een vrij grove fout, vind ik, maar hij vond het toch een heel mooi appuyement. Ook mag hij wel iets beter huiswerk doen, en bijv wat achtergrondinfo zoeken, want hij heeft een paar keer dingen gezegd die niet helemaal kloppen.....
Maar goed, dit is maar muggenzifterij! Nogmaals heel erg bedankt!
Ik heb dit weekend nog niet gekeken maar heb al wel regelmatig gebruik gemaakt van filmloop en ben er erg blij mee, zo kunnen we toch genieten van paardensport.
Ik heb alleen wel een paar opmerkingen over dingen die ik in de loop van de tijd heb meegemaakt, ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.
Als eerste viel het mij op dat filmloop pas begint om half 9, terwijl de concoursen zelf vaak al beginnen om 8 uur, dan mis je dus een half uur. Andersom heb ik ook een paar keer meegemaakt dat om 11 uur mijn scherm ineens zwart werd terwijl ze nog (lang) niet klaar waren met de rubriek, gaan jullie soms om 11 uur slapen?
Ook heb ik een aantal dressuurproeven gezien tijdens de HK in Den Bosch waarbij er een intervieuwer was met een gast (Edward Gal en later Tineke Bartels geloof ik). Ik heb me erg geergerd aan de intervieuwer, hij stelde erg domme vragen(bv of Kigali een ruin was...) en vroeg zelfs aan Edward welk paard er op dat moment in de ring was. Ik hoop dat jullie in het vervolg een intervieuwer/commentator kiezen die zich wat meer verdiept in de sport en er ook een startlijst bij pakt zodat hij zelf kan vertellen wie er in de ring zijn.
Wat ik ook vervelend vind is de kwaliteit van de film, ik kijk het liefst full screen maar de kwaliteit is zo slecht dat ik dan vierkante paarden zie. Kunnen jullie daar niet iets aan doen?
Verder ben ik erg tevreden, ik hoop dat jullie wat met mijn commentaar kunnen.
Ik denk dat je met live stream niet veel aan de kwaliteit kunt verbeteren als je wilt dat het voor elke verbinding gewoon kijkbaar blijft. Ik vind het iig een top initiatief, heb net de winnende kur zitten bekijken van Anky, erg leuk dat ik de kans heb om het opnieuw te kunnen zien
ondanks kwaliteit en het feit dat ik soms niet wist wie er in de ring was omdat er werd gewisseld met het springen, is filmloop voor mij super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! eindelijk eens een hele wedstrijd zien! wel zou ik graag de punten ook weten tussendoor? misschien onder het scherm ruiter totaal en hoogste?
Ik had geen last van vierkante paarden, niet op de laptop en niet op de pc van mijn vader. Op de pc was het beeld ook groter dan op de laptop, maar toch nog super duidelijk
10:00 finale dressuur zz-licht 11:20 finale dressuur zz-zwaar 12:45 finale dressuur lichte tour (kur op muziek) (met omschakelingen naar het springen) 15:00 Derby met live interviews en commentaar
Ik had nog een vraagje voor 1 van de medewerkers van filmloop.nl.
Wanneer Filmloop meer bekendheid krijgt, dan krijgen jullie natuurlijk meer mensen die via filmloop kijken. Kan dit een probleem opleveren met de verbinding wanneer er erg veel mensen gaan kijken? Ik kan mij namelijk voorstellen dat het dan lastig wordt voor sommige mensen om verbinding te krijgen via filmloop wanneer filmloop ook op een bijv. internationaal evenement aanwezig is. Een hoop mensen zullen het willen volgen en dan is er toch een kans dat de verbinding overspoeld wordt?
Bedankt voor het meedenken. We houden jullie kijkgedrag goed in de gaten en zullen zoveel mogelijk voldoende capaciteit bieden. Pieken kunnen we niet altijd opvangen, maar wij willen natuurlijk ook zoveel mogelijk kijkers van dienst zijn vandaag. Veel kijkplezier bamens het hele team.
Ik ben zeer blij met filmloop, ik heb al vaker zitten kijken en toen was de kwaliteit van de film super goed. vandaag is het behoorlijk korrelig zeg maar ligt dat misschien aan de instellingen van mijn pc?
misschien een idee om via paard en sport(of hoe heet dit tegenwoordig?) blad bekendheid te geven?, ik wist het niet voordat de oproep op bokt verscheen en was echt op zoek naar beelden van het nk