Zeker nu ik zelf serieus aan de slag ga met het journalistieke werk. Moet ik wel een beetje oppassen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

het terrein was echt prachtig! de bodem..
heerlijk om op te rijden en je had gewoon alle ruimte
Danny13 schreef:Even je naam eronder zetten als je zaterdags komt.
1. JorisDy (dyanne) Met Strikje
2. _Jitske_ (jitske)
3. _Kiki_ (kiki)
4. steefie94
5. Rachel_x Met strikje!
6. Danny13 (Danielle) zonder strikje (niet in huis)
7. Shanna16/Shanna (niet 's avonds) met camera, pen en papier en in opdracht
8. _Mirte (Mirte)
9. _Maartje_ (Maartje)

Ik stond in de hoek bij die grote klapdeuren zeg maar. Maar je hebt me vast niet gezien

Danny13 schreef:Even je naam eronder zetten als je zaterdags komt.
1. JorisDy (dyanne) Met Strikje
2. _Jitske_ (jitske)
3. _Kiki_ (kiki)
4. steefie94
5. Rachel_x Met strikje!
6. Danny13 (Danielle) zonder strikje (niet in huis)
_Kiki_ schreef:Zoo, vanmorgen vroor ik eerst bijna dood, en vanmiddag smolt ik weg
Iig wel een erg leuke dag gehad![]()
Heb jou wel zien springen Sjuul! Ziet er leuk/goed uit zegIk stond in de hoek bij die grote klapdeuren zeg maar. Maar je hebt me vast niet gezien
Sjuulie schreef:zozo dat wordt vast gezellig zaterdag!!
mijn dagje begon vandaag vroeg.. om 6 uur ging de wekker want het was om half 8 laden.. we waren dik op tijd en hebben nog even wat kunnen zien.. toen opgezadeld en ingereden.. hij liep wel heel erg fijnhet terrein was echt prachtig! de bodem..
heerlijk om op te rijden en je had gewoon alle ruimte
ik was uiteindleijk als nummer 9 aan de beurt ( er was iemand tussen gezet) en was na dominique verhouevn ( de winnares van het L) Hij keek nergens naar en was totaal niet onder de indruk van de tribunes/hindernissen etc. daar was ik natuurlijk blij om en de spanningen waren bij mij ook gelijk weg![]()
het parcours ging goed! ben echt supertevreden! had helaas op hindernis 4 een balk ( die nieteens had gehoeven), hij tikte hem echt heeel licht aan en paf, daar lag ie, dat was wel jammer maarja, uiteindelijk een 13 plek behaald van de 33 dus dat is wel heel erg leuk![]()
het terrein was echt supersupergaaf!
Shanna16 schreef:@ Splash: ach ik ben nooit een schijterd geweest...
??
Straks de papa van mijn paard weer zien
Mik_ schreef:Dominique in 't L gewonnen? Heeft ze goed gedaan.
Hé maar die bandjes voro om je arm, zijn die nog hetzelfde als vorig jaar? Kan iemand ene foto maken van de blauwe![]()
??

lisaamor schreef:je verhaal snap ik niet saskiakefie het is namelijk 12,50of zo maar 25 uuro niet