Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
piggeljay schreef:Want ik stel voor dat het dat weekend net zulk mooi weer wordt als komend weekend... maar kijk wel uit met verbrandingsverschijnselen, goed smeren die dag
__Suzanne__ schreef:piggeljay schreef:Want ik stel voor dat het dat weekend net zulk mooi weer wordt als komend weekend... maar kijk wel uit met verbrandingsverschijnselen, goed smeren die dag
Pannenkoek schreef:Goh, dat waren we net van planIk vind het prima als het mooi weer wordt maar jullie gaan NIET in bikini rijdenWant dan let ik niet goed op en klap met die Oostenrijker in de plomp (of tegen die iets te dikke eik...)
Pannenkoek schreef:Niet?Ik vind het prima als het mooi weer wordt maar jullie gaan NIET in bikini rijden
piggeljay schreef:... en mayflower je mag ook met een bloemetjes bikini gaan staanwaarschijnlijk hebben de kaboutertjes ook wel bikini's maar kijk wel uit met verbrandings
verschijnselen, goed smeren die dag
Pannenkoek schreef:Ik vind het prima als het mooi weer wordt maar jullie gaan NIET in bikini rijdenWant dan let ik niet goed op en klap met die Oostenrijker in de plomp (of tegen die iets te dikke eik...)
susan schreef:visite is weg maar romis eerst nog een paard rijden :d