parkkerkaart had ik bij binnenkomst bij het loket gekocht en hoefde nergens op te wachten, kon zo doorlopen ook met naar huis gaan !
ik heb het al eerder gezegd maar idd ik vond het een leuke show ! neemt niet weg dat ik Goa ook erg graag wil zien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vond het echt supervet alleen toch wel tegenvallen er gingen best veel dingen mis bijv: Dat ze vant paard afvielen, met het vuur ging wat mis en nog een paar dingen... en het steigeren vond ik totaal nietpaardvriendelijk ze gingen zo ver mogelijk naar achteren zitten zodat ze wel omhoog moesten.. maar verder vond ik die 3 paarden in het begin wel heel gaaf en dat witte paard op het begin
Hackie schreef:
Me moeder had cappuchino, zal is vragen hoe het smaakkte
Ik vond het gewoon een goede show, en nee (maar ik denk dat je dat zelf ook wel snapt) dat je met paarden werkt, en dat je echt niet alle toppers, van alle klassen in een show kunt laten mee doen. Of er voor kunt regelen, laat ik het zo zeggen
Vond het een goede show, en daar hou ik het bij
Tessaa_ schreef:Hey ik was woensdagmiddag geweest !vond het echt supervet alleen toch wel tegenvallen er gingen best veel dingen mis bijv: Dat ze vant paard afvielen, met het vuur ging wat mis en nog een paar dingen... en het steigeren vond ik totaal nietpaardvriendelijk ze gingen zo ver mogelijk naar achteren zitten zodat ze wel omhoog moesten.. maar verder vond ik die 3 paarden in het begin wel heel gaaf en dat witte paard op het begin
..
.

Ier schreef:Ik vond het lang whaha..
Maja das weer mijn mening.
Wel was niemand echt sociaal om iemand voor te laten en hadden we er bijna nog een auto achterin zitten
Wij hadden vantevoren al zo'n kaart gekocht en toen zijn we snel naar de auto gelopen
Mandyy schreef:Ik niet.
Wij wilden graag de trein halen.
Tessaa_ schreef:wij waren binnen 5 min de Parkeergarage uitWij hadden vantevoren al zo'n kaart gekocht en toen zijn we snel naar de auto gelopen
stef schreef:raspoeting was idd lief (en lady was mooi!) alleen zijn baasje een stuk minder
stef schreef:raspoeting was idd lief (en lady was mooi!) alleen zijn baasje een stuk minder
de cutter, wat een heerlijk beest.
als extra kregen we nog een keer die fries met een stuntman, vond het alleen nergens op slaan want ze reden alleen een rondje in de bak ??