Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
trudydejong schreef:Duurt lang zeg, voordat we ons kunnen inschrijven.
Voor ons wordt het waarschijnlijk toch Heerjansdam.
Danielle14 schreef:Er kwam toch ook een inschrijfformulier in de strengen? Ik heb niks gezien..
nico1982 schreef:ik wilde gisteren het kwpn gisteren al gaan bellen...... toch maar niet gedaan

Citaat:Dronten: 5 juli
Heerjansdam: 6 juli
Vrouwenpolder: 7 juli
Maarsbergen: 7 juli
Luttenberg: 10 juli
Ermelo: 12 juli
Veghel: 14 juli
Sevenum: 14 juli
Tolbert: 17 juli
Midden Beemster: 21 juli
Gorredijk: 25 juli
Exloo: 2 augustus
Halve Finales en Finales tijdens de KWPN Paardendagen: 14 - 17 augustus (gok dat dit 15 - 18 moet zijn maar dit staat op de kalender van het KWPN...)

ditchie schreef:WAT?? VOL??!! Hoe kan dat dan! Wij moeten ons nog inschrijven en ons paard staat er al een jaar voor in training! Dat zou toch zonde zijn!
noellie schreef:Ja dat kwam ik gister ook al tegen , dat er wel een reservelijst is . De startlijst is zelfs al bekend zag ik .
celintjuh schreef:Ik ga ook meedoen waarschijnlijk met mijn bijna 4 jarige Wanna Dance, van Hamlet x Casimir.. Spring gefokt, maar kan super stappen en galoperen. De draf wordt al steeds en steeds beter
Ik rijdt denk ik mee in Veghel.

JennS schreef:Waar is het oefenen in Zuid-Holland?
trudydejong schreef:ditchie schreef:WAT?? VOL??!! Hoe kan dat dan! Wij moeten ons nog inschrijven en ons paard staat er al een jaar voor in training! Dat zou toch zonde zijn!
Ik heb het over de oefenavond in Zuid-Holland.