Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
petraaken schreef:NOu sporza is duidelijk niet van plan om ook maar te reageren.
katiavl schreef:echt he, belachelijk gewoon
Citaat:Beste,
Hartelijk voor uw reactie. U bent niet de eerste die deze mail stuurt, hij is voor een groot deel letterlijk dezelfde als die van andere kijkers. Ik kan enkel hetzelfde antwoord geven als ik aan hen ook gaf. Ik begrijp dat u graag de wereldspelen bij ons zou willen volgen, maar wij kunnen helaas niet alles uitzenden. Ons budget en onze uitzendmogelijkheden zijn nu eenmaal niet onbeperkt. Wij moeten keuzes maken en bij het afwegen wat we al dan niet zullen uitzenden spelen verschillende factoren mee, zoals de populariteit van de sport in België, de sportieve waarde van het evenement, de aanwezigheid van Belgische sporters, de prijs van het evenement, .... In dit geval was de té dure prijs de doorslaggevende factor. Nog veel kijkgenot.
Vriendelijke Groeten
Els Jacxsens
Eindredacteur Sporza
Tel: 02/741.30.95
Fax: 02/733.92.40
petraaken schreef:katiavl schreef:echt he, belachelijk gewoon
net mail terug gehad. Dit is hem.Citaat:Beste,
Hartelijk voor uw reactie. U bent niet de eerste die deze mail stuurt, hij is voor een groot deel letterlijk dezelfde als die van andere kijkers. Ik kan enkel hetzelfde antwoord geven als ik aan hen ook gaf. Ik begrijp dat u graag de wereldspelen bij ons zou willen volgen, maar wij kunnen helaas niet alles uitzenden. Ons budget en onze uitzendmogelijkheden zijn nu eenmaal niet onbeperkt. Wij moeten keuzes maken en bij het afwegen wat we al dan niet zullen uitzenden spelen verschillende factoren mee, zoals de populariteit van de sport in België, de sportieve waarde van het evenement, de aanwezigheid van Belgische sporters, de prijs van het evenement, .... In dit geval was de té dure prijs de doorslaggevende factor. Nog veel kijkgenot.
Vriendelijke Groeten
Els Jacxsens
Eindredacteur Sporza
Tel: 02/741.30.95
Fax: 02/733.92.40
Juultj schreef:Haha die mail heeft iedereen standaard terug gekregen die een mail heeft gestuurd!
neetje86 schreef:mijn antw: geachte heer/mevrouw.
het is jammer dat u niet de moeite neemt om een persoonlijk antw. te sturen. wat betreft dat u vind dat er veel paardensport wordt uitgezonden, ben ik het absoluut niet met u eens. bij het sportjournaal is ht altijd 90% voetbal wat er wordt uitgezonden. misschien een verassing voor u maar nederland bestaat niet alleen uit mannen. de rest van de sporten komen bijna niet aan bod. ik hoop echt dat u er wat mee gaat doen. want paardensport is gewoon heel populair in nederland.
mvg renee meijer
fanclubE_Gal schreef:hij is vast verbijsterd door ons doorzettings vermogen hij komt nooit meer van ons af, we blijven gewoon mailen tot hij live verslag van olympische spelen 08 beloofd