Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:Ik krijg steeds maar heel even geluid en dan valt het weer weg, en het beeld is ook heel blokkerig en loopt steeds vast
yousra schreef:Welke bekende ruiters hebben al gereden en met hoeveel punten?
Ik was vandaag een beetje laat wakker.
Shaar schreef:Anoniem schreef:Ik krijg steeds maar heel even geluid en dan valt het weer weg, en het beeld is ook heel blokkerig en loopt steeds vast
Hier hetzelfde, ik heb even geluid, en dan stopt het ermee... Iemand die weet waar dat aan ligt?
Mareska schreef:http://results.aachen2006.de/Resultpage/Dressur/D2.asp -> Yousra
Ik heb dat ook [naam] (dat geluid), dacht net dat het aan mij lag maar ligt aan de verbinding ofzo denk ik..
Michelle77 schreef:de uitslagen, op welke volgorde staan die van jury's dan.
E, H, C, M, B?? en welke jury zit waar?
_Unexpected_ schreef:Maar hoe hoor je wie er op dat moment rijd en hoeveel punten iemand heeft? Er wordt op het eind een hele lijst aan punten genoemd, welke is dan de uiteindelijke score??
En wat is er steeds met die Mevr. Zang??
greetjebee schreef:Michelle77 schreef:de uitslagen, op welke volgorde staan die van jury's dan.
E, H, C, M, B?? en welke jury zit waar?
E: Linda Zang (USA)
H: Mary Seefried (AUS)
C: Dr. Woijtek Markowski (POL)
M: Dr. Dieter Schüle (GER)
B: Bernard Maurel (FRA)
Juultj schreef:Bedankt greetjebee.
Mareska schreef:_Unexpected_ schreef:Maar hoe hoor je wie er op dat moment rijd en hoeveel punten iemand heeft? Er wordt op het eind een hele lijst aan punten genoemd, welke is dan de uiteindelijke score??
En wat is er steeds met die Mevr. Zang??
Dat vertellen ze aan het einde van de proef, maar dan moet je wel geluid hebbenAnders via deze link zie je ook de uitslagen en de punten per jury. http://results.aachen2006.de/Resultpage/Dressur/D2.asp
Die mevr. Zang heeft opvallend lagere punten gegeven aan de Nederlanders, moet je even bij de uitslagen van dinsdag en woensdag kijken naar de punten van jury H. Vandaag moet ze weer jureren dus zijn we benieuwd of het vandaag weer hetzelfde verhaal is.
Nistria schreef:Dat betekend dus dat Fourage in de kur zit!
Nistria schreef:Dat betekend dus dat Fourage in de kur zit!