Ja vele juryleden hadden gezegd dat hij een geniale pony was, dat vond ik wel leuk om te horen
:0 wie was jij dan? Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

:0 wie was jij dan? Citaat:@melisranger: hoe had je het nu gedaan? Heb het even gemist.
Melanie15 schreef:Ik heb de startlijst gewoon nog steeds niet ontvangen, wil echt weten tegen wie ik moet
ik ben zeer benieuwd wat hij van mijn dikke pony gaat vinden... Tuusi_Minion schreef:Haha ja en hijs klein als het je is opgevallen
Ja vele juryleden hadden gezegd dat hij een geniale pony was, dat vond ik wel leuk om te horen:0 wie was jij dan?
Neonlight schreef:Tuusi_Minion schreef:Haha ja en hijs klein als het je is opgevallen
Ja vele juryleden hadden gezegd dat hij een geniale pony was, dat vond ik wel leuk om te horen:0 wie was jij dan?
Ik was een van de mensen die bij Lamento was. De lesgeefster was er ook bij, en die kent de mensen van Chimento weer erg goed en heeft nadat zij gereden had (en even had uitgehaald) daar even staan praten. Ik denk dat ik vrij onopvallend rondliep. We waren met 3en erbij, Janneke dus, de moeder en ik. Moeder was degene die voorlas.
ben zo zenuwachtig
) iedereen suc6 van het weekend ArianneF schreef:Ohnee!
ik moet als eerste starten in het M2 Vrijdag!ben zo zenuwachtig
Tuusi_Minion schreef:
Ah ik weet het al dat hengstje met die kniereactie,, ik vond die ook onterecht laag gejureerd.
Ze was 1x verkeerd gereden had ik gehoord van die lesgeefster..
Ze verstond R......en toen was ze te ver. Maar die 6 punten aftrek hebben haar geen plaats verschil gemaakt. Het was inderdaad dat hengstje met die knie-actie.
Dus kan daar niet echt op af gaan, het komt er op neer dat ik van deze combinatie niet veel kan zeggen. Neonlight schreef:Tuusi_Minion schreef:
Ah ik weet het al dat hengstje met die kniereactie,, ik vond die ook onterecht laag gejureerd.
Ze was 1x verkeerd gereden had ik gehoord van die lesgeefster..
Ja, ze moest bij M in stap maar hoorde het niet door gejubel in de springring of de omroepster of zoiets, in ieder geval door lawaai.Ze verstond R......en toen was ze te ver. Maar die 6 punten aftrek hebben haar geen plaats verschil gemaakt. Het was inderdaad dat hengstje met die knie-actie.
Milou: om eerlijk te zeggen had ik haar van te voren nooit op een 1ste plek verwacht. Helaas heb ik haar niet zien rijden, omdat we Sanne net opvingen vanuit de ring. Kan er dus geen oordeel over geven. Maar wat ik van anderen die bij ons waren en op de tribune zaten had gehoord was dat die proef wel "redelijk" was. Maar dat is nu niet echt bepaald publiek die kritisch naar de oefeningen kijkt, daar hebben ze weinig kaas van gegeten. Ze zien wel of een pony lekker loopt, achterhand er goed onder zit, maar van bijvoorbeeld lengtebuiging in een travers hebben ze nog nooit gehoord.Dus kan daar niet echt op af gaan, het komt er op neer dat ik van deze combinatie niet veel kan zeggen.
ze reed ook verkeerd..wou gaan van hand veranderen toen ze moest afwenden
ze had wel tot de top kunnen behoren vind ik..op de brabantse was ze 3e en had ze niet echt lekker gereden (1 grote fout) En was er van alles aan de hand..en stond toen 1 en 5 (jaja..ze stond voor lamento bij 1 jury
) van de winter was ze brabants kampioen
in het m2 en 5e op het nk en die zomer was ze ? op het bk en nederlands kampioen
jawel tot de prijswinnaars had ze kunnen behoren..ze reed een goede proef alleen die fout was jammer..en 1 wissel was minder.. agja..volgend jaar proberen we het weer opnieuw!!!!
(en hopelijk mag ik dan ook rijden in het m2) ik ben in ieder geval reuze trots op josan en durinta
Lamento wordt pas sinds december uitgebracht op wedstrijden, selectie voor de winterkampioenschappen was al geweest toen, en bovendien was ze in de M1 gestart. Die vergelijking kun je dus ook niet maken. 
Kan me goed voorstellen dat ze kampioen zijn geworden (in de winter in het M2 ook al, toch?).
Het gaat om net dat extra wat ze kunnen geven. Kijk, Lamento heeft ook in het kader gelopen, maar dat was sowieso al met iemand anders.

Verder ken ik ze niet. De trainer is wel aardig.
Bovendien moet ik die dag met Lamento en Cappuccino naar Ermelo, New Forest sportdag.