Friese Kampioenschappen.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Biertabje

Re: Friese Kampioenschappen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 08:31

Kajanus schreef:
Biertabje schreef:
ik kom voor de 2e x voor Friesland uit Haha! (en voel me nog steeds geen fries Lachen )

Ik voor de eerste keer Clown , want ik heb nooit eerder in Friesland selecties gereden en voel me wel een beetje Fries Tong uitsteken oftewel ik voel me thuis in het Friese land

je komt gewoon uit Friesland dus?!
ja ik ben een Noord Hollander in Friesland Tong uitsteken

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 08:33

@ biertabje woon jij vlak bij middenmeer en wieringerwerF?

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 09:08

@ Biertapje@ ik kom oorspronkelijk uit het westen vandaan en woon nu bijna 4 jaar in het mooie Friese land Haha!

noortjejacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 09:31

@classeygurl : bij de pony's l1 cat c:P

marije1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 11:03

Ik heb de selecties van het B springen gereden, was geselecteerd, maar heb dit niet van mijn wedstrijdsecretariaat doorgekregen of van onze kring. Ik wist het dus niet, heb ook nog iemand gemaild, maar kreeg geen antwoord. Toevallig zag ik zondag dat ik geselecteerd was, maar er stond 'geen reactie' voor mn naam. De coupons moesten voor de 15e juli ingeleverd, dus nu ben ik te laat. Mooi balen! Misschien kom ik nog wel op de lijst, maar dan wordt vanavond door het kringsecretariaat besproken. Beetje jammer, had wel graag mee willen rijden.

Hoe is dat bij jullie gegaan? Ben ik de enige die niet op de hoogte was gebracht dat ik mee mocht rijden?

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 11:56

Kajanus schreef:
@ Biertapje@ ik kom oorspronkelijk uit het westen vandaan en woon nu bijna 4 jaar in het mooie Friese land Haha!

oh vandaar...nee ik woon nog niet eens een jaar hier... Bloos

lucienne: ja ik woonde bij Wieringerwerf(tegen het dijkgatbos aan)
maar woon nu bijna een jaar in Sneek Bloos

vervelend Marije... dat is nooit leuk! ik heb me voor het L niet geselecteerd, dus heb er geen ervaring mee, maar ik start in het M en Z en dat is vrije inschrijving..

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 12:01

marije1987 schreef:
Ik heb de selecties van het B springen gereden, was geselecteerd, maar heb dit niet van mijn wedstrijdsecretariaat doorgekregen of van onze kring. Ik wist het dus niet, heb ook nog iemand gemaild, maar kreeg geen antwoord. Toevallig zag ik zondag dat ik geselecteerd was, maar er stond 'geen reactie' voor mn naam. De coupons moesten voor de 15e juli ingeleverd, dus nu ben ik te laat. Mooi balen! Misschien kom ik nog wel op de lijst, maar dan wordt vanavond door het kringsecretariaat besproken. Beetje jammer, had wel graag mee willen rijden.

Hoe is dat bij jullie gegaan? Ben ik de enige die niet op de hoogte was gebracht dat ik mee mocht rijden?

Ik hou het altijd zelf goed in de gaten, maar heb het ook van mijn (tot nu toe onvolprezen) wedstrijdsecretariaat gehoord.

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 12:04

ik las het en was super blij.. paar dagen later mailde mijn secteriaat dat ze me coupons op ging sturen. dus zo werd het bij mij geregeld..
en biertabje..
dat bos. daar zit het cross parcour oook toch?
ik had efffe en vraagje mijn vriend woont in wieringerwerf. en hij zei dak wel eens me paard mee kon nemen om door het bos te crossen.. kan dat daarr?

Niek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 12:10

marije1987 schreef:

Ons secretariaat heeft ons doorverwezen naar de sites www.kringdedriestromen.nl en www.paardensportfriesland.nl. Zodat we zelf op de hoogte zijn. Ook coupons moeten we zelf opsturen. Ik vind dat kringdedriestromen goed de site heeft bijgehouden en duidelijk heeft laten zien wie er door mogen.

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 13:44

leuk! wies jouw vriend? Tong uitsteken
ja dat kan!

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 13:45

vet cool.. das mooi.. ga ik er eens met me uletje heen.

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 13:49

marije1987 schreef:

Ik kreeg bericht van ons secretariaat en die stuurt netjes de coupons op.. wel balen voor je maar ik dacht dat als je geselecteerd was, je verplicht was om naar de Friese Kampioenschappen te gaan.. of vergis ik me hierin??

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 13:49

Ja dat is inderdaad wel zo... Anders kreeg je vette boete. Ik weet eigenlijk niet hoe ze dat nu doen?

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 13:55

Gjilke schreef:
Ja dat is inderdaad wel zo... Anders kreeg je vette boete. Ik weet eigenlijk niet hoe ze dat nu doen?

Daar ben ik dus ook erg benieuwd naar hoe dit afloopt... Tong uitsteken dus Marije houdt ons even op de hoogte..

Niek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 15:39

Citaat:
Riuters die zich nog niet hebben afgemeld kunnen dit alsnog doen.
Het startgeld bent u na al verschuldigd, de extra boete van de Regio wegens niet afmelden kunt u nog voorkomen.!!

Dit staat er op de site paardensportfriesland.nl

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 05:42

@marije1987 : wat banketstaaf, want je sec hoort dat automatisch te regelen Ja ik heb eerst ff met me sec gemailt om het zeker te weten want het is me eerste keer dus ff vragen.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 06:44

hangt er van af wat voor een afspraken je hebt met je secretariaat, bij onze vereniging is het zelf opgegeven ook voor kringwedstrijden.( paarden dan) Dus dan moet je ook zelf kijken of je geselecteerd bent.

Maar succes met de bond, ze zijn geloof ik nu dan toch om en je mag je coupons nog opsturen!

een paar jaar geleden bij de pony's stuurde de secretaresse een envelope met coupons van 3 deelnemers op, en de bond beweerde bij hoog en bij laag dat er maar 1 coupon in die envelope zat. De coupon van Saskia lag op de stapel"te laat ontvangen!" nou probeer ze dan maar eens duidelijk te maken dat ze fout zitten, dat mens ging gewoon glashard liegen! die coupon was te laat ontvangen, want hij lag op die stapel.... terwijl ze eerst beweerde dat er helemaal geen coupon was ontvangen! Maar zo te horen zijn ze nu een stuk soepeler!

Hedwigb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 09:07

pfieuw, ben blij dat ik die coupons niet zelf hoef te regelen.. Clown

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 09:17

Ik werd gemaild door ons sec. dat ik er tussen stond ( dat wist ik al hhaha ) en dat ik nog even coupons moest opsturen

Niek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 18:02

nog 17 dagen Vork

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-06 18:15

Das best snel Tong uitsteken

Gjilke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 19:06

Dr staat op startlijsten een lijst met wie nog moet reageren, wie wel al gereageerd heeft en wie afgmeld heeft.

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 19:45

Als er nou voor je naam staat te laat. Mag je dan niet meer meedoen?

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 20:57

ook stom..ik zag ook op de lijst dat bij de reserves en een paar die wel geplaatst waren niet hebben gereageerd of hebben afgemeld....worden die plaatsen dan ook weer opgevult als de eerste reserves niet gaan...dit is dan in de b...heb haast de neiging om te bellen...doen er nu dus maar 15 mee in de b i.p.v 19....met andere woorden worden er nu ook nog andere reserves geplaatst

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 21:23

geen flauw idee, zou wel mooi voor jou zijn Ja

Met les trainen we er al voor maar ik ga niet te veel springen, zie het als een gewone wedstrijd die ik graag wil winnen Tong uitsteken