Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yootha schreef:Hij vertelde dat ze met 8 jaar pas echt volwassen zijn.
Aafke_ schreef:Ik heb ook een blauw limtje gekregen!
Ik heb nog hulp nodig om af en toe de stand in de gaten te houden! Speciaal als ik de westernzadelpas clinic moet geven!
Gratis entree dmv armabndjes! Heb er nog heel wat!
Moet je er wel voor 10 uur zijn!
Aafke_ schreef:Hee, ik zei bij mijn clinic ook dat paarden pas volwassen zijn met 8 jaar!
En het is zo dat sportpaarden in Nederland en Duitsland gemiddelt 8 jaar zijn. Dus er zijn oudere, maar ook veel jongere. Er wordt veel te vroeg met veel te jonge paarden getrained.
Uums schreef:Haha, met dank aan Durane & Yootha blijk ik (erg last-minute) ook naar Paard & Passie te gaan, morgen... Althans, als de goeroe mijn KWPN`er op de trailer krijgt![]()
Gelukkig had ik weinig tijd om over alles na te denken, whahaha
Tha_Niekje schreef:Aafke ik had je graag geholpen, maar moet morgen helaas naar Arnhem
Wie was trouwens de bokker bij jou? Jullie zijn uiteindelijk de enige bokkers die ik gezien heb
Aafke_ schreef:Tha_Niekje schreef:Aafke ik had je graag geholpen, maar moet morgen helaas naar Arnhem
Wie was trouwens de bokker bij jou? Jullie zijn uiteindelijk de enige bokkers die ik gezien heb
Ja, ja, dat schiet niet op natuurlijk.
Dat was Peruaanse Pas!
Tha_Niekje schreef:Aafke ik had je graag geholpen, maar moet morgen helaas naar Arnhem
Tha_Niekje schreef:Yootha schreef:Hij vertelde dat ze met 8 jaar pas echt volwassen zijn.
Ja een daarachter zei hij dus; "In tegenstelling tot sportpaarden die maar 8 jaar oud worden..."