Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Samo schreef:Nee zaterdag en zondag ben ik er niet.. maar dan houden we toch meetings op zaterdag, zondag en maandag en dan voor degenen die er dan wel zijn?
Hihi. Michelle85 schreef:Ik ben dit jaar heel goed te herkennen want ik ben vast de enige met een knaloranje vrachtwagenHihi.
! kimmie1018 schreef:ik heb er al zin in !1 ik hoop dat laurens van lieren ook komt !!!

Michelle77 schreef:ik vrees dat shanna de l*l is, veel kennen haar al wel haha
Easterlover schreef:Michelle77 schreef:ik vrees dat shanna de l*l is, veel kennen haar al wel haha
Nou, dan ben ik ook een beetje de l*l want ik hobbel samen met Shanna over het terrein

Marije_jiplover schreef:He Michelle, ik sprak Miranda net, wat gaan jullie met een grote groep zeg! Heel veel succes iedereen die mee doet.
Thanks voor het compliment!
veel in de aanbieding
Oja! Bokkers die langskomen bij mij krijgen een kop koffie EN 10% bokkerskorting
kimmie1018 schreef:KazimirOrryS: whaha nee hoor hij kan gewoon super rijrden en heeft zijn uiterlijk meej
kijk heir mar eens !!
viewtopic.php?f=34&t=440389&st=0&sk=t&sd=a
Ik had alleen niet veel zin om alles door te spitten dus ik heb nog niet echt een goede foto van hem gezien! PB anders even 
nicole0180 schreef:komt er ook nog iemand foto;s maken?

starlet schreef:ik kom zondagmiddag Hester en Easterboy aanmoedigen !!!
nicole0180 schreef:KazimirOrryS:: ik ken ze inmiddels wel al uit mn hoofd ik ga met mn pa en zn vriendin+kids heen en een vriendin van me gaat mee die leest wel voor maar toch , toch maar ff uit mn hoofd geleerd, hebjij nog foto's besteld?
! Ik heb geen foto's besteld... vond ze niet zo geweldig omdat Orry stout was
Jij wel?kimmie1018 schreef:kiwiko : wleke stand wat mischien kom ik nog even langs dan