Onze paarden hebben er tot nu toe gelukkig geen last van gehad terwijl ze wel duidelijk veel op ze hebben gezeten tijdens het rijden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SayaJones schreef:Het zijn paardenluisvliegen, maar kunnen net zo vervelend zijn
Onze paarden hebben er tot nu toe gelukkig geen last van gehad terwijl ze wel duidelijk veel op ze hebben gezeten tijdens het rijden.
pjer schreef:Weet iemand welke fotograven we in de gaten moeten houden voor foto's van de ritten?
pjer schreef:Weet iemand welke fotograven we in de gaten moeten houden voor foto's van de ritten?
pjer schreef:Ik heb er wel over nagedacht maar nee dat stemmen gaan we gewoon thuis doen zonder paard. Om hem door het centrum te laten lopen en dan ook in drukte te laten wachten dat gaat niet veilig zijn. Hij is altijd heel braaf maar soms als zijn emmertje vol zit is het een lomperik en dan loopt hij finaal over mensen heen, dat doen we dus maar niet.
manzano schreef:pjer schreef:Ik heb er wel over nagedacht maar nee dat stemmen gaan we gewoon thuis doen zonder paard. Om hem door het centrum te laten lopen en dan ook in drukte te laten wachten dat gaat niet veilig zijn. Hij is altijd heel braaf maar soms als zijn emmertje vol zit is het een lomperik en dan loopt hij finaal over mensen heen, dat doen we dus maar niet.
Ja joh, die beestjes lopen al meer dan genoeg met vreselijk veel indrukken deze dagen. Waarom zou je het doen.
manzano schreef:Ah dat ziet er heerlijk uit!! Ik heb jullie helaas niet voorbij zien komen.
Moet zeggen dat ik het dit jaar ook wel gewoon serieus heel zuur vond 2x alles dat voorbij komt terwijl je zelf zó graag had meegereden. Ben blij dat jullie komende 2 dagen ergens anders zitten haha.
Otti1977 schreef:manzano schreef:Ah dat ziet er heerlijk uit!! Ik heb jullie helaas niet voorbij zien komen.
Moet zeggen dat ik het dit jaar ook wel gewoon serieus heel zuur vond 2x alles dat voorbij komt terwijl je zelf zó graag had meegereden. Ben blij dat jullie komende 2 dagen ergens anders zitten haha.
Ik fiets al 2 dagen mee.. ik heb net zo veel lol als te paard
pjer schreef:Ik vind het wel grappig dat we elke dag dezelfde mensen tegen komen (de man met de hoed, het welshje met badeendje, de ijslanderclub met blauwe truien (midgard?) en zo nog een paar.
[ [url=m/WFJQeA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier liepen we achter badeendje
Sjors was vandaag druk en drammerig. Maar bij de pauze dan weer heel relaxed.
Ook wou hij niet meer op de trailer, trok zijn halster stuk en ging even vandoor op de parkeerplaats. Gelukkig hadden we hem weer snel en hebben we een reserve halster mee. Toen met wat overtuigingskracht hem toch op de trailer gekregen alwaar hij rustig bleef staan tot wij gegeten hadden en naar huis gingen. Thuis bleek wel dat zijn mentale emmertje wel echt overvol zit. Hopelijk slaapt hij goed en is hij morgen weer relaxed.
pjer schreef:Ik vind het wel grappig dat we elke dag dezelfde mensen tegen komen (de man met de hoed, het welshje met badeendje, de ijslanderclub met blauwe truien (midgard?) en zo nog een paar.
[ [url=m/WFJQeA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier liepen we achter badeendje
Sjors was vandaag druk en drammerig. Maar bij de pauze dan weer heel relaxed.
Ook wou hij niet meer op de trailer, trok zijn halster stuk en ging even vandoor op de parkeerplaats. Gelukkig hadden we hem weer snel en hebben we een reserve halster mee. Toen met wat overtuigingskracht hem toch op de trailer gekregen alwaar hij rustig bleef staan tot wij gegeten hadden en naar huis gingen. Thuis bleek wel dat zijn mentale emmertje wel echt overvol zit. Hopelijk slaapt hij goed en is hij morgen weer relaxed.
manzano schreef:Otti1977 schreef:
Ah dat ziet er heerlijk uit!! Ik heb jullie helaas niet voorbij zien komen.
Ik fiets al 2 dagen mee.. ik heb net zo veel lol als te paard