Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jorex schreef:Hier dan mijn verslagje. Dit was tussen 10 en 12.
Leuk bont veulen met karakter. Moeders en kind wilden hem aaien, diertje deed de oren plat en dreigde te schoppen. En alsnog doorzetten dan hè. Maar ik vind altijd wel dat er wat moet inzitten dus had deze wel willen hebben.
[ [url=m/X4IngN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze Tinker vond ik wel mooi met dat blauwe oog.
[ [url=m/93KZ42.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verzameling shetjes, denk dat de voorste een dwerg is. De rest waren klooiende jonkies.
[ [url=m/2c6acI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan de grote pen met veulens. Ik vond de kleine bruinbonte wel leuk. Hier helemaal links.
[ [url=m/dsUZpt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hiervan vond dan de vosbonte wel leuk. En het valkje ook.
[ [url=m/jy75ZD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb vooral shetjes en minis gekeken.
Middelste van de bovenste foto was echt wel te schraal.
[ [url=m/F0RmOK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b6xDnb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze rechter is minimaal bont, vind ik zo leuk, 4 witte voetjes, witte staart en dan minimaal 1 wit vlekje bij de manen. Die had ik echt wel willen meenemen. Maar ik heb geen idee wat de prijzen voor shetveulens waren. Niet naar gevraagd.
[ [url=m/zmlJvM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat hele kleintje.![]()
[ [url=m/V1ze1g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Schwarzwalder vind ik ook altijd mooi.
[ [url=m/XZxdKW.jpg]Afbeelding[/url] ]
De zony! Lief goed opgevoed dier volgens mij. Had constant aaiende mensen en dat maakte m allemaal niks uit.
[ [url=m/MePzlp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Paard wat ik wel had willen kopen als rijdier voor mezelf. Vosroan geen idee welk ras.
[ [url=m/BAix8x.jpg]Afbeelding[/url] ]
parador schreef:Namira542 schreef:[ [url=m/Z5uuMM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Omggg, deze vind ik wel heel erg leuk!
Zou er een reden zijn waarom ze onder een dekentje staan? Of is dat te ver gezocht xD
Er stond een zwarte e/klein paard met slechte hoeven onder een sterrendeken . Hals zag er goed uit . Toen ik deken stukje optilde schrok ik toch wel hoor .
littleroosie schreef:Wij waren er vanmorgen om 5.00 uur en om 06.30 weer richting huis met paard in de trailer![]()
Zie aan de foto's dat er paarden tussen staan die ik niet gezien heb, dus er is nog wel wat bij gekomen. Vond er namelijk minder staan dan vorig jaar. Wel teveel magere diertjes gezien, hopen dat die goed terecht komen en de zorg krijgen die ze nodig hebben.
[ [url=m/3KPEBi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GuTDeK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ml1gAL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QnRVfP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze merrie hebben we gekocht, 6 jaar, 1.60 hoog, genaamd Kolletje.
welmoed__ schreef:Deze was knap!
[ [url=m/SHRCBj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ql6jwx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hieronder vroegen ze 2750 voor, 7 jaar. Zal kleine e pony zijn denk ik
[ [url=m/dBu6cr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze handelaar had wat magere er tussen staan. Moeder met veulen en een oude shet
[ [url=m/BUp7aD.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/m2QKnf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/owzeOU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bTWGkY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/G0zqSo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/NSLxl4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DbNdKn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aIq5Qk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QcESCI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yvilief41 schreef:Jorex schreef:Oh dat is die kleine middelste bruin appaloosa van dat trio in mijn foto's. Die gaat denk ik nog wel verder door kleuren. Ze heeft teveel wit in haar bruin zitten om een zuivere bruine te zijn.
Dat is leuk!! Ik heb haar vanmiddag gekocht
Yvilief41 schreef:Jorex schreef:Oh dat is die kleine middelste bruin appaloosa van dat trio in mijn foto's. Die gaat denk ik nog wel verder door kleuren. Ze heeft teveel wit in haar bruin zitten om een zuivere bruine te zijn.
Dat is leuk!! Ik heb haar vanmiddag gekocht
Romy1234 schreef:Jorex schreef:Ik heb echt meerdere paarden en ezels veel te mager gezien en een soort konik merrie met helemaal doorgezakte rug en graatmager. Maar het grootste deel was prima. Ja viel me op dat bijna alles ook hoestte. Maar echt schaam je als merrie er zo bij staat en ook nog een veulen aan de voet heeft.![]()
[ [url=m/NWcKdc.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik zag genoeg shetveulens die ik wel zou willen hebben.![]()
Oa de rechter hiervan. En ik heb bij dat groepje ook nog eentje bevrijdt die vast lag en niet kon opstaan.
[ [url=m/zmlJvM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die bonte magere merrie vroegen ze nog €550 voor!
Wij zijn weer op de terug weg, niks gekocht, had een super leuke schimmel gezien en paar keer gezocht naar de handelaar maar niks te zien helaas.
Schimmeltje van de eerste foto’s, geweldig dier, was wel een tikkeltje verliefd, al weet ik niet wat ik met dit maatje aan moet![]()
[ [url=m/f6Q06m.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pyS1m2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A3nsHh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tOZd3U.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jWYLhv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u8P51w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c8DceT.jpg]Afbeelding[/url] ]