Jeetje, dat zal dus problemen geven als het weer een normale zomer wordt en een natte winter.
Hopelijk geen overstromingen meer maar het is inderdaad maar goed dat je gaat verhuizen. Als ie met dat beetje sneeuw en beetje regen al zo hoog komt wat gaat dat dan zijn bij een dag ferm door regenen?
Daihyo
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-22 12:04
Iets in mij zegt dat de duikers weer dicht waren en nu open zijn gezet. De sloot staat weer laag gelukkig.
Nee klopt. Dat had losgetrokken moeten worden toen het droog was. Het is helemaal ingeklonken na het water. Maar ik ga er geen geld meer in steken…. Die paar maanden zingen we ook nog wel uit.
Het was weer flink ploegen vandaag. Maar de sloot blijft laag gelukkig. Je ziet wel dat alles nog echt verzadigd is en de grondwaterstand hoog. Zo lag het er een uur geleden bij.
Gelukkig is de stal droog
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 06-04-22 20:41
Dat is idd al wel aardig nat weer! Nog eventjes en dan verhuizen!
Wat een nattigheid weer, en zoveel extreme regen was het nu ook weer niet. Geeft maar weer aan dat verhuizen de juiste keuze is geweest. Nu hopen dat het niet te nat gaat worden weer
Ik kom even binnenvallen, maar jeetje wat een ellende daar. Ook raar dat het ineens zovaak is, of heb ik daar overheen gelezen? Het weer is imo toch niet zóveel anders dan normaal dus dat is het ook niet lijkt me. Gelukkig kun je wel aftellen naar je nieuwe plekje! Neem je ons ook mee in hoe je die gaat maken?