Eper 4daagse 2020, wie geeft zich weer op

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Otti1977

Re: Eper 4daagse 2020, wie geeft zich weer op

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-20 23:38

Gefeliciteerd allen

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 00:21

Ingeloot, samen met een vriendin, echt zo tof!!! *\o/* *\o/*

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 08:53

Yessss ik ook *\o/*

Tinkies7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 08:54

Ik heb nog niet eerder gereageerd in dit topic, maar heb mij ook samen met een vriendin opgegeven voor de vierdaagse. Het is een echt bucket list item voor ons!
En nu dus wakker geworden met het fantastische nieuws dat we ingeloot zijn!! *\o/* *\o/*

Maar tegelijkertijd is dat nog geen definitieve doorslag, want we moeten wel een overnachtingsplaats in de buurt van de startlocatie zien te vinden en dat lijkt me nog wel een uitdaging.. Wonen zelf in Zuid- Holland en hebben geen auto welke een trailer kan trekken.

Hebben jullie tips voor iig de paarden? Of zijn er nog mensen die een huisje op een plek waar paarden bij kunnen gehuurd hebben, maar deze willen delen?

Ik ga nu de accommodaties afsnuffelen en hopen dat ik in ieder geval voor de paarden een plekje vind op rijafstand van de startlocatie. Spannend... Vind het zooooo tof! :D

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 10:01

Ik moet me helaas toch afmelden, veel plezier!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 10:12

Hier ook nog een klein vervoer probleem :+ maar in t ergste geval huren we een trailer en auto.

Mocht er iemand vanuit omgeving Den Haag/Wassenaar vertrekken met een plekje in de trailer voor mijn pony van 97 cm dan houdt ik me aanbevolen :D de sulky kan eventueel in mijn auto dus dat moet wel lukken

marije1109

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 10:13

Nala hoezo dan?

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 12:49

Gefeliciteerd iedereen!

Wij hebben een huisje op de Jagerstee. Paard stond altijd op een super plekje, maar moet dit jaar wat nieuws zoeken en ik heb het idee dat niemand in Epe een paddock heeft.

Het is nog best lastig. Mijn merrie kan niet op gras. Ik wil dit jaar misschien ook een dagje een halve route meedoen met mijn jonge ruin, maar die ben ik nog aan het beleren dus dat is nog onzeker. Ik wil daarom niet te ver van het start terrein af zitten want dat zijn extra kilometers, maar te dichtbij vind ik qua rust ook niet fijn. Als hij sommige dagen achter blijft dan is het wel fijn als er nog andere paarden aanwezig zijn die ook niet mee doen zodat ie niet helemaal alleen achter blijft.

Best lastig dus!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 12:53

Ik ben ook weer ingeloot na vorig jaar (na jaren mee doen) niet meegedaan te hebben.
Had gelukkig al vroeg een plekje kunnen regelen op Livonia met uitzicht op mijn paardje.
Super veel zin in :D

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-20 15:50

Jets schreef:
Gefeliciteerd iedereen!

Wij hebben een huisje op de Jagerstee. Paard stond altijd op een super plekje, maar moet dit jaar wat nieuws zoeken en ik heb het idee dat niemand in Epe een paddock heeft.

Het is nog best lastig. Mijn merrie kan niet op gras. Ik wil dit jaar misschien ook een dagje een halve route meedoen met mijn jonge ruin, maar die ben ik nog aan het beleren dus dat is nog onzeker. Ik wil daarom niet te ver van het start terrein af zitten want dat zijn extra kilometers, maar te dichtbij vind ik qua rust ook niet fijn. Als hij sommige dagen achter blijft dan is het wel fijn als er nog andere paarden aanwezig zijn die ook niet mee doen zodat ie niet helemaal alleen achter blijft.

Best lastig dus!

Misschien dan toch bij marjolein?

kloely

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 18:14

ik ben ook ingeloot samen met een vriendin!! *\o/* hebben jullie misschien tips voor verblijf voor ons en de paarden? We willen het liefst dat onze paarden op de wei ergens, gescheiden van elkaar want de paarden zijn helaas niet zulke goede vriendinnen, kunnen staan.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 19:16

Op de site van de 4daagse zelf staan wat adressen waar je heen kunt mailen (bellen is mss beter).
Meerdere zijn wel op trailerafstand van het startterrein.
De camping waar ik sta is volgens mij al vol (sowieso qua paarden/weides), maar het is te proberen.

Ik denk dat de (meeste) plekken op paardrijafstand al vol zijn.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 19:58

Yesss wij zijn er bij! **\O/**

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 22:36

Ik denk ook inderdaad dat als je nu pas gaat kijken voor een plek dat je vrij laat bent.
Je kunt beter een plek reserveren ovb van reservering.
Vaak tegen dat het begint komen er weer genoeg plekken vrij.

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 09:45

Mijn vriendin en ik zijn ook ingeloot. Zoo ook blij haha, geweldig. We waren zo zenuwachtig dat het niet ging lukken haha

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 11:55

Heel stom, ik had bij Livonia gereserveerd op voorbehoud van inloting. Krijg ik mail (destijds) dat de papieren eraan komen. Dus ik mail gister dat ik ben ingeloot, krijg ik terug dat ze vol zitten -O-
Nou heb ik voot mezelf wel een slaapplek maar moet ik opeens nog wat voor de pony fixen :(

Dominique_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 16:39

Ik ben ook ingeloot dit jaar! Heel veel zin in!

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 17:57

AnnetteFlame schreef:
Heel stom, ik had bij Livonia gereserveerd op voorbehoud van inloting. Krijg ik mail (destijds) dat de papieren eraan komen. Dus ik mail gister dat ik ben ingeloot, krijg ik terug dat ze vol zitten -O-
Nou heb ik voot mezelf wel een slaapplek maar moet ik opeens nog wat voor de pony fixen :(

Dat is idd wel heel jammer zeg.
Heb je al gevraagd bij die stal die tegenover camping Livonia zit? Aan de andere kant van de weg zeg maar. Ik kan zo even niet op de naam komen.

AnnetteFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 18:00

Ik heb kunnen regelen bij n vriendin te slapen, die ook mee doet, en gelukkig ook nog een losse stalling te kunnen fixen

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 18:14

AnnetteFlame schreef:
Ik heb kunnen regelen bij n vriendin te slapen, die ook mee doet, en gelukkig ook nog een losse stalling te kunnen fixen

Ooh das fijn!!! Gelukkig maar :)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-20 22:56

paxine schreef:
Heb je al gevraagd bij die stal die tegenover camping Livonia zit? Aan de andere kant van de weg zeg maar. Ik kan zo even niet op de naam komen.

Die doet het niet meer.
Vorig jaar zijn daar paarden ontsnapt en hebben een ongeval veroorzaakt op de weg.

paxine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-20 00:54

Brainless schreef:
paxine schreef:

Die doet het niet meer.
Vorig jaar zijn daar paarden ontsnapt en hebben een ongeval veroorzaakt op de weg.

Oooh ja daar staat me iets van bij idd. Oh ja dat snap ik ergens dan ook wel dat je er dan mee stopt.

marije1109

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 23:23

Wie kan mij helpen......ik ben voor Marie op zoek naar een vakantieadres in Epe. Voor de 4daagse heb ik al plekje gereserveerd.
Ik zoek een flexibele plek, liefst overdag buiten en 's nachts (of bij slecht weer) binnen. Ruiterpad goed bereikbaar.
Ik wil haar graag Pasen, Pinksteren, hemelvaart en de zomervakantie meenemen en zoek een betaalbaar adres......ben jij of ken jij iemand, laat het me weten! Prijzen van rond de €20 pd zijn eigenlijk niet de doen gezien de hoeveelheid dagen
Wij staan zelf het seizoen op Jagerstee.

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-20 07:27

Bij de Renderklippenhoeve misschien? Geen idee wat de kosten zijn hoor, maar dit is wat mij te binnen schiet

marije1109

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-20 08:17

Staat ook €20 op de site :(