Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jets schreef:Gefeliciteerd iedereen!
Wij hebben een huisje op de Jagerstee. Paard stond altijd op een super plekje, maar moet dit jaar wat nieuws zoeken en ik heb het idee dat niemand in Epe een paddock heeft.
Het is nog best lastig. Mijn merrie kan niet op gras. Ik wil dit jaar misschien ook een dagje een halve route meedoen met mijn jonge ruin, maar die ben ik nog aan het beleren dus dat is nog onzeker. Ik wil daarom niet te ver van het start terrein af zitten want dat zijn extra kilometers, maar te dichtbij vind ik qua rust ook niet fijn. Als hij sommige dagen achter blijft dan is het wel fijn als er nog andere paarden aanwezig zijn die ook niet mee doen zodat ie niet helemaal alleen achter blijft.
Best lastig dus!
AnnetteFlame schreef:Heel stom, ik had bij Livonia gereserveerd op voorbehoud van inloting. Krijg ik mail (destijds) dat de papieren eraan komen. Dus ik mail gister dat ik ben ingeloot, krijg ik terug dat ze vol zitten![]()
Nou heb ik voot mezelf wel een slaapplek maar moet ik opeens nog wat voor de pony fixen
Brainless schreef:paxine schreef:Dat is idd wel heel jammer zeg.
Heb je al gevraagd bij die stal die tegenover camping Livonia zit? Aan de andere kant van de weg zeg maar. Ik kan zo even niet op de naam komen.
Die doet het niet meer.
Vorig jaar zijn daar paarden ontsnapt en hebben een ongeval veroorzaakt op de weg.