Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nine1987 schreef:Happinez schreef:Dit snuitje![]()
[ Afbeelding ]
een champ
[ Afbeelding ]
Deze wou ik mee nemen naar huis, maar helaas geen handelaar te vinden meer.
Die zat vast al in de feesttent, want liep al op zijn einde de markt.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Weet je (of iemand anders) misschien iets meer te vertellen over deze palomino tinker?
Ongeveer hoogte?
Prijs?
Eigenaar?
Ben wel heel nieuwsgierig naar deze..
lovevalser schreef:ilse_89 schreef:Weet je (of iemand anders) misschien iets meer te vertellen over deze palomino tinker?
Ongeveer hoogte?
Prijs?
Eigenaar?
Ben wel heel nieuwsgierig naar deze..[
Vroegen ze 7000 euro voor
Ik hoorde rond 12 dat ze er 4500 voor wilde hebben
Samantha89 schreef:Misschien heeft hier iemand wel wat ik zoek? Ik ben op zoek naar een pony voor mijn dochtertje. Waar ze mee kan wandelen, poetsen en tutten en een rondje hobbelen. Dit uiteraard allemaal onder begeleiding. Stokmaat a, b en c pony's. Leeftijd vanaf 8 jaar en niet ouder dan 16 jaar.
Wat wij kunnen bieden: 24/7 buiten in een paddock met zand, stuk verhard en een grote schuilstal met een dikke laag stro. Graszaadhooi, een vitamine korrel en af en toe appels of wortels. Pony komt bij een ruin van 1.75 te staan die 12 jaar oud is.
Op de markt had ik helaas vanochtend niks geschikt gevonden jammer genoeg.
lideli schreef:@Charmfaith wat een leuke! Die heb ik zien staan vanmorgen vroeg
Deze schimmel vond ik heel erg leuk, helaas niet kunnen vragen wat ze er voor wilden hebben
[ [url=m/sGLQCF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lukasje schreef:Samantha89 schreef:Misschien heeft hier iemand wel wat ik zoek? Ik ben op zoek naar een pony voor mijn dochtertje. Waar ze mee kan wandelen, poetsen en tutten en een rondje hobbelen. Dit uiteraard allemaal onder begeleiding. Stokmaat a, b en c pony's. Leeftijd vanaf 8 jaar en niet ouder dan 16 jaar.
Wat wij kunnen bieden: 24/7 buiten in een paddock met zand, stuk verhard en een grote schuilstal met een dikke laag stro. Graszaadhooi, een vitamine korrel en af en toe appels of wortels. Pony komt bij een ruin van 1.75 te staan die 12 jaar oud is.
Deze van Bokt markt niets voor jullie?
https://www.bokt.nl/markt/ad/495346/lie ... shetlander
Samantha89 schreef:Misschien heeft hier iemand wel wat ik zoek? Ik ben op zoek naar een pony voor mijn dochtertje. Waar ze mee kan wandelen, poetsen en tutten en een rondje hobbelen. Dit uiteraard allemaal onder begeleiding. Stokmaat a, b en c pony's. Leeftijd vanaf 8 jaar en niet ouder dan 16 jaar.
Mondy schreef:Sorry LukieBradley maar geen echt schokkende dingen ???
Ik kom hier wel even onder mn steen voor vandaan....
Want dat shetje wat hier een paar keer gedeeld is kun je toch niet onder de noemer niet schokkend noemen ????
De discussie wel of geen paardenmarkt zal ik hier niet aanzwengelen maar hoop toch wel dat dit soort dingen door niemand als "normaal/niet zo erg/viel wel mee" kunnen beschouwen.
Puur uit interesse naar de bokkers die dat diertje gezien hebben ?
Kun je geen dierenarts/politieagent/organisator aanspreken en op dit dier wijzen ?
Eefje_Sammy schreef:Ik ben vanmiddag ook geweest. Voor mij was dit de eerste keer dat ik op een paardenmarkt ben geweest en ik vond het een prettige ervaring. Een paar hele magere paardjes gezien maar als ik keek naar hoeveel er waren viel het heel erg mee. Als er nog een keer een paardenmarkt in de buurt is zal ik zeker overwegen om te gaan. Hier nog een aantal foto's.
[ [url=m/AOX1oP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vbmEUq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Yspaak.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O8EE4C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Hj8gWe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FyZVWa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uo8PjF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DpG4C5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HS1JVn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mzeqBw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LkAnmW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6mjqJ5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b5K5pT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rU0x73.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jwR6vC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DHJxuY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoals aan mijn foto's te zien is heb ik een zwak voor bonte pony's
Lukasje schreef:@ Samantha89: wanneer je eigen paard vriendelijk is tov andere maakt de hoogte toch niet uit? Ik ken verschillende shetjes die tussen grote paarden staan. Natuurlijk is je kleine meid hem wel snel ontgroeid, dat wel.