Balou_k schreef:Friesveulen met wit, wat vragen ze daar nog voor?
Hengstje nog 1500, ook zonder papier geheel zwart 1500
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kabayo schreef:Balou_k schreef:Friesveulen met wit, wat vragen ze daar nog voor?
Toegestaan wit of niet?
Toegestaan gewoon normale prijs. Hangt natuurlijk ervan af of die (vol) papier heeft. Anders iets van 2000
Niet toegestaan wit iets van 700
Kabayo schreef:Balou_k schreef:Friesveulen met wit, wat vragen ze daar nog voor?
Toegestaan wit of niet?
Toegestaan gewoon normale prijs. Hangt natuurlijk ervan af of die (vol) papier heeft. Anders iets van 2000
Niet toegestaan wit iets van 700
Wildgirl schreef:SaraViavia schreef:[ [url=m/nm1vUi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die van ons bedoel je? Ik kreeg net wel een pb van iemand die hem dacht te hebben gezien. Zou het echt heel erg leuk vinden als ik er nog achter kom waar hij terecht komt. Onze voorkeur als fokkers gaat naar particuliere verkoop omdat we het leuk vinden als we de pony's nog een beetje kunnen volgen. Helaas gaat dat niet altijd en is Raven dus nu via Zuidlaren weg gegaan.
Dus, iemand?![]()
https://www.dvhn.nl/drenthe/De-819e-edi ... 23025.html
Als dat dezelfde Real Raven is, krijgt ie een goed plekje volgens mij
Janinevv schreef:Enige wat dom was een hengst naast hengstige merrie dus die werd gedekt, man (dacht ik) van organisatie heeft hem eraf gehaald was helemaal klaar mee. Was wel even chaotisch. En grote schimmel was ontsnapt liep bijna mijn pa omver kwam al snel tot stil stand en werd gepakt door andere man.
Vond opzich goed sfeertje
Froukje schreef:Wij zijn braaf geweest en niks gekocht. Nog bij 2 veulens staan kijken, zwart dressuur hengst en bruin spring hengst. Maar 2250€ vind ik echt veel te veel geld voor iets wat als handel zou moeten dienen en eerst nog 3 jaar het land in moet.
Vond er veel hengsten staan dit jaar. En mini's voor 750 euro![]()
Dankzij de veel te vrolijke groenteboer wel een tas fruit voor 10 euro. Kunnen we 2 weken van eten