Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Grit schreef:Ik vind de penalty's en de regels tbv de paarden goed, ergens moet er een grens zijn. Maar soms is het inderdaad pech en heb je het niet in de hand. Je kent het paard en zijn conditie en herstel niet en sommige zijn niet te remmen.
Zunzuncito schreef:Hoezo Grit, je komt toch bij een vetcheck om je paard aan te bieden zodra jij dat wilt? Je kan toch zelf zien hoe zo'n dier naast je staat te hijgen of niet? Volgens mij is het niet zo dat je moet aanbieden zodra je binnenkomt?
Zunzuncito schreef:Klopt gedeeltelijk, binnen een half uur na binnenkomst moet de hartslag gedaald zijn. Je kan dus zorgen dat je pas binnen komt als je paard al aardig op adem is, maar dan moet je wel een paard hebben dat zich laat afremmen/kalmeren.Hoezo Grit, je komt toch bij een vetcheck om je paard aan te bieden zodra jij dat wilt? Je kan toch zelf zien hoe zo'n dier naast je staat te hijgen of niet? Volgens mij is het niet zo dat je moet aanbieden zodra je binnenkomt?
Sintara schreef:Ik vind sommige mensen wel heel ver onder de paarden uitsteken met de benen. Echt geen gezicht bij één van de mannen