Ook de laatste hoor.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eclair98 schreef:IK HAD HET DUS GOED!!!
mina_dero schreef:krijgt Lotje een "als paarden konden praten" verhaal ? ik krijg de penny nog![]()
of mag ze op de cover en wanneer komt ze er dan in?
safina schreef:Dit wordt de eerste keer in mn leven dat ik de Penny ga kopen.![]()
Ook de laatste hoor.
eclair98 schreef:Ik ga hem ook kopen
emilyslaluna schreef:eclair98 schreef:IK HAD HET DUS GOED!!!
Inderdaad!mina_dero schreef:krijgt Lotje een "als paarden konden praten" verhaal ? ik krijg de penny nog![]()
of mag ze op de cover en wanneer komt ze er dan in?
Ze komt inderdaad in dat rubriek. In welke editie ze zal komen te staan weet ik nog niet. Dus houd het samen met mij in de gaten!
safina schreef:Dit wordt de eerste keer in mn leven dat ik de Penny ga kopen.![]()
Ook de laatste hoor.
Wat een eer dat je het voor Lotje koopt!
eclair98 schreef:Ik ga hem ook kopen
Super leuk!
Riel schreef:Prachtig dier! Ze ziet er nog altijd even 'jong' uit
CarinaR schreef:Vandaag de penny binnen, over 2 weken staat ze er iig nog niet in.
Stond een ander paard op de cover. (Of komt ze niet ook op de cover)
Sunny8 schreef:Ik heb al een hele tijd niet in dit topic gekeken, maar wat leuk dat Lotje in de Penny komt! Jammer dat ik geen abonnement meer heb
Djoopie schreef:Leuk Im te lezen dat het nog steeds zo goed gaat! (Muv de mok). Mijn dochter leest en krijgt de penny dus dat wordt meelezen haha.
Riel schreef:Super!![]()
Hopelijk heb je genoten van het bijzondere moment en ga je heerlijk kunnen nagenieten van het resultaat!
JCDJK schreef:Nou ik ben heel benieuwd naar het artikel in de penny! Lijkt me erg leuk om te lezen!