Paar bekenden gesproken en verder heerlijk rustig met lieve medeNoren naar de proeven zitten kijken. Het IJslandse vak even verderop was wel af en toe een heksenketel
Ik vond de Franse aanhang ook erg leuk. Ik heb genoten van de proef van Jolly Schrenk en haar knappe knol en van een paar andere mensen. Wat heeft die jonge Duitse griet met de schimmel dapper doorgereden zeg. En ik heb de vriend van Daisy zien rijden, wat zit hij ongelooflijk netjes. Paard heeft ook fijne uitstraling. Ik denk alleen dat er behalve in de manen ook nog even wat elastiekjes aan de chaps van de ruiter moeten

Helaas ook een paar paarden met lege ogen gezien. Maar ook zeker wel dieren die wel fris keken. En wat is dat eigenlijk voor vreemde trend om in de loop van je proef stil te gaan staan, paard een aai en dan daarna pas aanstappen? Sommige mensen staan echt een paar seconden stil
Ben ook naar de lezing van Diddi geweest en hoewel het een beetje rommelig was heeft hij wel wijsheden aangedragen waarvan ik wou dat iemand ze me 25 jaar geleden al verteld had. Leuk dat ze dat doen, Spiegeltent is een aanrader

Geprobeerd te slapen, maar de feesttent staat nogal dichtbij de camping