Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

scilla123 schreef:Nou hier ook alweer thuis.
Helaas vond ik het erg tegenvallen dit jaar. Klein afgeschermde ruimte waar alles dicht op elkaar stond en veel mensen liepen. Ze willen het diervriendelijker maken. Nou dat vind ik op deze manier echt niet. Normaal kon je er vaak ruim achter langs lopen, was nu ook niet het geval. Als er nu wat gebeurd weet je iig dat je geen kant op kan.
De hele charme van de anders zo leuke zuidlaardermarkt was er dit jaar niet helaas.
[ [url=m/E0Vwe1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/raJCY6.jpg]Afbeelding[/url] ]
wat jammer zeg. Als ik een huis heb waar de paarden bij kunnen dan koop ik graag eens wat op de markt en ik ben nu erg nieuwsgierig naar jullie aankoopfoto's en projectjes! 

) scilla123 schreef:Nou hier ook alweer thuis.
Helaas vond ik het erg tegenvallen dit jaar. Klein afgeschermde ruimte waar alles dicht op elkaar stond en veel mensen liepen. Ze willen het diervriendelijker maken. Nou dat vind ik op deze manier echt niet. Normaal kon je er vaak ruim achter langs lopen, was nu ook niet het geval. Als er nu wat gebeurd weet je iig dat je geen kant op kan.
De hele charme van de anders zo leuke zuidlaardermarkt was er dit jaar niet helaas.
[ [url=m/E0Vwe1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/raJCY6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kim_W schreef:Letsdunit schreef:Staat een leuke 1e premie jaarling maar heb helaas geen transport
[ [url=m/JSunyp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eerder in dit topic werd iemand genoemd die met trailer staat daar. Voor 30,- rijdt hij op en neer. Was een facebookbericht.

Precies wat ik wilde.