Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zoe_97 schreef:Marijke, wat ene onzin die jij hier allemaal zit t verkondigen. ik woon op enkele kilometers van je, ik heb je al vaker stallen doorgestuurd in deze omgeving. her zijn zat stallen als je maar moeite doet te zoeken. Ik ben lang vriendelijk tegen je gebleven, maar komop seg. zeggen dat hier geen stallen zijn en zo dat beestje pijnigen door met dat slecht passend zadel te blijven rijden. Laat arme Harley toch nog ene jaar of et zijn bouw zelfs 2 rustig in ene kudde of met maatjes staan en laat het beestje gerust...
Art_Ificious schreef:Dit is een litteken door in een kudde te staan waar er van de 6 andere maar 2 hem accepteerden. Niet bepaald prettig.
Dit heeft langer dan een maand geduurd voor je er niks meer van zag dus was niet maar een schrammetje. De kleinere C pony stampte enorm vaak vol kracht tegen Harley zijn borst of beet venijnig in zijn benen.
Geen Wonder dat Harley niet naar me toe durfde als die kleine bij me stond.
En niet alleen die kleine was zo venijnig. 3 anderen ook.
Ik mag van geluk spreken dat hier gewoon bruine haren zijn op gekomen. Hij heeft namelijk op de bil ook littekens van bijtwonden maar hier zijn witte haren op gekomen.
[ [url=m/yXreRa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daarnaast ga zelf even op zoek in mijn omgeving. De grotere Stalle vallen af. En als ik verder weg moet zoeken moet ik op volpension en dat kost al snel 250-350€/maand en dat kan ik momenteel niet hebben door onregelmatige uren en dus maandelijks onregelmatig Loon.
Ma bon als jullie mij de dieperik inwillen (financieel zodat ik niks opzij kan zetten voor onvoorziene kosten) ga je gang!!
Art_Ificious schreef:Zij die denken dat ze een stalling weten in mijn buurt moeten maar een pb sturen met de hele uitleg. Liefst omgeving Hasselt ik heb immers totaal geen vervoer (nog niet hoop wel volgende maand mijn rijbewijs te hebben).
Dit is immers het laatste bericht dat ik hier op heel Bokt nog plaats.
Art_Ificious schreef:Zijn er geen bokkers in Belgisch Limburg met een idee? Buiten Limburg is geen optie namelijk. Heel misschien wel de grens met Vlaams Brabant.
Art_Ificious schreef:Tja zo foto's heb ik ook hoor
Links herfst 2015 en rechts bij aankoop januari 2015
[ [url=m/EXEglU.png]Afbeelding[/url] ]