Heb onlangs weer een dekje erbij gekocht Sky Blue. Maar vind appeltjesgroen, jeans blauw en lila paars ook erg leuk op m'n zwarte staan. Dus welk dekje weet ik echt nog niet.
Zal wel tijd de manen knippen en moet nog de tondeuse over de pony heen jagen.
Best wat voorbereiding zo

)

)

. 't Is niet voor niks ons allereerste echte tripje samen. Gelukkig een vriendelijke mail terug. En intussen inderdaad ook de officiële bevestiging dat ik in een van de vaste stallen sta. Ben ik toch wel erg opgelucht over. Ik denk niet dat ik had geweten hoe ik dan alle extra spullen ook nog weer had moeten regelen en meenemen. En had het al helemaal niet prettig gevonden als Vigaro op zijn eerst uitje op een andere stal in een box zonder vaste drinkwatervoorziening had gestaan...dan krijg ik hem denk ik daarna nooit meer in de trailer mee
? Maar goed, ik klaag niet! Ben superblij met de oplossing voor ons, helemaal omdat onze stal intussen heeft aangegeven niet vroeg genoeg open te kunnen om op zaterdag te vertrekken (had ik nog even gevraagd omdat het qua vervoer makkelijker rond te breien was dan) en ook niet om op zaterdag terug te komen. Met twee overnachtingen ben ik dus heel erg blij dat ik die vaste stal heb gekregen!