Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fosco schreef:Wij dus met een volle trailer naar huis, Niks voor mijzelf maar de Connemara van fading stond erop; zie hierboven. en nog een 3,5 jarige fries meegenomen die op training gaat op stal om te beleren:
[ Afbeelding ]
Vond dat er niet veel schrikbarend zielige paardjes stonden. En we hadden heerlijk weer
_helga_ schreef:Fosco schreef:Wij dus met een volle trailer naar huis, Niks voor mijzelf maar de Connemara van fading stond erop; zie hierboven. en nog een 3,5 jarige fries meegenomen die op training gaat op stal om te beleren:
[ Afbeelding ]
Vond dat er niet veel schrikbarend zielige paardjes stonden. En we hadden heerlijk weer
Die Fries staat al te koop bij Wouter
_helga_ schreef:Elise_K schreef:Wij staan er met een 13 jarige merrie van Future, fijn springpaarden ook verkeersmak, springt natuurlijke hindernissen.
[ [url=m/Ms06BC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sDpXb5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die heb ik voorbij zien lopen is die naar het buitenland gegaan?
Ze is op proef mee met een mevrouw die haar voor buitenritten van dr dochter wilde gebruiken
cyrus schreef:sumic schreef:
Vind ik gewoon een foto van de pony die ze in 2010 voor oud vuil hadden achtergelaten. Door de dierenbescherming uit het weiland gehaald waar de marktleiding haar had geparkeerd. Nog een aantal mooie jaren bij mij kunnen doorbrengen.
2010 foto 140
Fading schreef:Oooh oké hahahaha! Ik stond ook nog bij een hele gave haf.. bereden en betuigd voor een fijne prijs...
Om er sure van te zijn wilde iemand van onze groep erop en hij flipte compleet.... zonde anders was ie mee naar huis ge gaan haha! [ [url=m/OxPWVL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Appollo_x schreef:Fading schreef:Oooh oké hahahaha! Ik stond ook nog bij een hele gave haf.. bereden en betuigd voor een fijne prijs...
Om er sure van te zijn wilde iemand van onze groep erop en hij flipte compleet.... zonde anders was ie mee naar huis ge gaan haha! [ [url=m/OxPWVL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zag deze haflinger net op marktplaats staan geloof ik!