Almelose Ruiterdagen 2015!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 13:13

klumpertje schreef:
_lotteeee schreef:
Ja lotte, inderdaad, zelfs onweer. Hele veld blank, was wat! Haha, ook dat maak je dan is mee

Heeeeeel veel water... Ook in de consumptietent kwam het door de vloerdelen heen omhoog, stonden ook plassen in.
De drainage van de banen stond op het moment dat het begon nog op de "mooi weer stand" zegmaar. Anders was er waarschijnlijk nog geen water op blijven staan. Omdat het toch stilgelegd is werd er besloten die pas om te zetten als het meeste van de bui over was. De plassen waren toen dat gedaan was ook heel snel weer van de baan af gelukkig.

De paardentent kwam toen ook aardig omhoog door de wind :') Maar gelukkig aren ze er allemaal op tijd bij met extra lijnen e.d.
Veel onweer en gillende paarden, en die van mij lag samen met zijn vriend in de box naast hem heerlijk te slapen :')

xxNANDOxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-15 14:19

Het ergste is dat ik die regen ook heb meegemaakt, en toen nog zei kijk die arme mensen met hun tent! :Y) Alles was zeiknat!

Een camper voor een week huren valt ook tegen, vooral omdat het al hoogseizoen is, en ik in mn eentje ga, kom je toch uit op flinke kosten!

Maar ik denk dat ik mooi een grote bus mee neem, kan ik al mn spullen in kwijt (hij is zo hoog dat ik er gewoon in kan staan) en dan de extra achterbank kan altijd gebruikt worden als bed mocht het nodig zijn..

Maar we gaan natuurlijk voor mooi weer!! {:}

LK_2312

Re: Almelose Ruiterdagen 2015!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 08:22

10 dagen volop zon zal het wel niet worden maar als het droog blijft alle dagen mogen we heel blij zijn :)

Ik ben al proeven aan het oefenen geweest in de les :D

maudx7

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 20:21

Weet iemand hoe het precies zit met de stalling?
Ik ga in het pony weekend en heb een bevestiging gekregen dat mijn pony in de inrijhal bij de boscamping staat. Is er dan een stal voor mij gereserveerd daar (met je naam ofzo er op), of moet ik daar echt op tijd zijn zodat mijn pony niet ergens in een tent staat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 20:24

klumpertje schreef:
Ik zie jou al over het terrein stuiteren bij slecht weer!

Zeg anders maar tegen je vader dat ik wel weervrouw wil zijn voor de ARD :')

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 12:15

maudx7 schreef:
Weet iemand hoe het precies zit met de stalling?
Ik ga in het pony weekend en heb een bevestiging gekregen dat mijn pony in de inrijhal bij de boscamping staat. Is er dan een stal voor mij gereserveerd daar (met je naam ofzo er op), of moet ik daar echt op tijd zijn zodat mijn pony niet ergens in een tent staat?

Wat ik mij kan herinneren is dat je je aanmeld bij de stallen. Was toen nog op een ander terrein. Daar kreeg ik een envelop met de stal en waar ik moest zijn. Op de stal staat een nummer wat overeenkomt met die van jou :-)
Je hoeft dus niet bang te zijn dat je stal zomaar ingepikt wordt.

Klumpertje, laten we gewoon hopen op zon!!

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 16:53

Tis ook erg stil op de ARD site...

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 17:11

Echt he! Ze hadden van mij wel eens mogen melden wanneer we de startlijsten kunnen verwachten!

Sabine_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 17:14

Ah ik ben dus niet de enige die het opviel,...
De startlijsten mogen van mij nu ook wel komen of inderdaad een melding wanneer we het ongeveer verwachten kunnen dat de lijsten erop komen.

wilma12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 17:43

Dat zou idd wel erg prettig zijn ivm dingen die geregeld moeten worden en vrijvragen etc

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 20:01

De inschrijving is pas 12 juni gesloten, er moeten totaal 8000 starts verwerkt worden. Lijsten maken en online zetten lukt dan niet in 2 dagen

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 20:23

Op startlijsten staat 5 juni :-) en idd in 2 dagen lukt dat niet. Werken ze met concours 3.5? Dan gaat het iig makkelijker en sneller dan via excel!

Ik verwacht ze eigenlijk wel ergens deze week.

LK_2312

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 21:27

Van de knhs moest het 12 juni zijn. Volgens mij wordt er met een eigen programma/systeem gewerkt om het zo snel en goed mogelijk te laten verlopen. in ieder geval wel met technisch goed spul, niet alleen in excel :)

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 21:57

Ah oké! Nee in excel zou een onbegonnen werk zijn met zoveel aanmeldingen. We wachten gewoon nog even afwachten.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 22:41

ben ook wel benieuwd na de lijsten,
vandaag met vriendinnen gezetten en al vast de lijsten gemaakt wat we allemaal moeten mee nemen voor weekje almelo met 4 paarden, gelukkig staan ze in de stenen stallen bij de paddocks. en hopelijk is het droog die week,

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 23:02

Het is altijd een volksverhuizing. Ik weet nog van vroeger toen we met een heel stel gingen wat dat voor onderneming was!!! Vrachtwagen vol vaak nog 2 a 3 auto's met trailer en dan ook nog 1 auto of busje met de bagage! Dit jaar gelukkig maar met 1 paard :-)

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 13:07

Hahah ja ja de paarden gaan op de vrachtwagen wagenn. En grote wedstrijd kast gaat mee met veel spullen. Iemand anders rijd weer met een trailer mee die vol geladen is.maar goed maar eens zien hoe alles gaat en of we het allemaal redden. Want 1 ruiter heeft er 3 mee die in de l1 en l2 start en de andere m1

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 15:44

Pff...
Ik heb 1 jaar 2 paarden gestart in het B springen en 1 in de B dressuur, 1 in de M1 dressuur... wat een stress zeg!! alles op 1 dag...
Nooit weer!

Start er nu maar 1 gelukkig, mocht er een jaar komen dat ik er meer start dan hooguit 1 discipline per dag.

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 08:24

Ik kan echt niet wachten...! Kom maar op met die startlijsten :D

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 08:25

Is er hier misschien iemand in de buurt van Almelo die een slaapplaats over heeft voor mij?

Ik wil me aanmelden als vrijwilliger van 29 juni t/m 4 juli maar dat gaat niets als ik geen slaapplaats heb :\

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 09:34

ynskek schreef:
Is er hier misschien iemand in de buurt van Almelo die een slaapplaats over heeft voor mij?

Ik wil me aanmelden als vrijwilliger van 29 juni t/m 4 juli maar dat gaat niets als ik geen slaapplaats heb :\

Wat voor slaapplaats zoek je? Bij iemand thuis of is een camping ook goed?

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 09:46

_Marinke_ schreef:
ynskek schreef:

Extreem low budget. En ik heb zelf helaas geen tent :\

masja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 10:08

_lotteeee schreef:
klumpertje schreef:
lucifertje: als ik niet kan komen maak ik altijd alsnog geld over als ik dat verschuldig ben.

Lotte: 3 jaar geleden...? Wat een plensregen, dat stopte echt niet!

Ja lotte, inderdaad, zelfs onweer. Hele veld blank, was wat! Haha, ook dat maak je dan is mee

Ja wat een dag was dat! Was 2013. Ik mocht toen als 1e in ring 1 starten. Die was op 1 hoekje na egaal nat. Dat was me wat. Haha. Stond wel mooi op de pagina van de ARD toen. :)
Afbeelding

Deeks93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 10:24

ynskek schreef:
_Marinke_ schreef:

Mocht je echt niemand kunnen vinden zou je hier wel kunnen slapen(Nijverdal)
Ligt het aan je tijden anders kun je ook nog zo meerijden...

Maar ik hou even een slag om de arm want waarschijnlijk komt m'n broer weer thuis wonen maar dat is nog niet zeker. Dan heb ik nl geen bed over.

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 10:35

Adrienne93 schreef:
Mocht je echt niemand kunnen vinden zou je hier wel kunnen slapen(Nijverdal)
Ligt het aan je tijden anders kun je ook nog zo meerijden...

Maar ik hou even een slag om de arm want waarschijnlijk komt m'n broer weer thuis wonen maar dat is nog niet zeker. Dan heb ik nl geen bed over.

Ik wil me pas definitief melden als vrijwilliger als ik een slaapplaats heb anders word t een prijzige week met iedere keer op en neer ;)

Tijden weet ik dus nog niet ;)

Dank je wel voor de optie ;)