ruitje schreef:LukieBradley schreef:Vond haar manier van reageren ook opmerkelijk.
"Van horen zeggen"
Je moet niet iets roepen alvorens je iets zeker weet anders laat je alleen maar dingen op waaien terwijl het niet nodig is.
Ik twijfel niet aan zee en fouten kunnen gebeuren.
Wij hadden het ook 2 jaar op rij en dat zijn dingen die je niet wil maar helaas voorkomen
Ik hoor ook altijd een hoop over deze stal en dit topic draagt nou niet echt bij aan mijn positieve beeld van deze stal.
Wat hier gebeurd is gewoon wel te voorkomen en dat vind ik erg, niet alleen voor de pony's uit dit topic, ook voor de mensen met andere paarden daar op stal. En zelfs nog harder gezegd: ook voor de stallen in de omgeving. Tegenover jullie zit een grote stal, aan die weg zitten nog veel meer paarden. Doordat je stalhouder zo'n beroerd stalbeleid heeft, zijn er ook voor die mensen risico's. Gelukkig zitten wij aan de andere kant van het dorp.
Ts, ik denk dat nu naar andere stalling kijken erg lastig word, er zijn weinig stallen die je aannemen met droes. Ik zou persoonlijk echt ergens een stukje land huren en daar je pony naar verplaatsen, want met het constant herbesmetten blijf je met zijn lage weerstand steeds de klos denk ik?
Voor nu zoek ik een stukje lang maar voor later ergens op een stal. Ik wil nu ook niet naar een andere stal want zoals je zegt is de kans groot dat er een paard word besmet en dat is nu wel het laatste wat ik wil
.
.
. Brit zal ook nog wel updaten.