Wanneer ik mezelf opnieuw probeer in te schrijven, geeft hij aan dat dit niet kan omdat ik al geregistreerd sta..
Dus ik ga ervanuit dat het gelukt is!
Titineee
Geplaatst: 02-02-15 08:11
Wow dat ging makkelijk! Ik had mijn paspoort en startpas al klaar liggen, hoef ik alleen maar de maat voor een tshirt op te geven.
Ik sta ingeschreven met het emailadres van mijn moeder, dus ik kan niet checken of ik de mail heb ontvangen.
Naomi_Haffie
Geplaatst: 02-02-15 08:11
Ik wil ook, Maae mijn moeder denkt dat het voor kleine kinderen is die op ponykamp gaan :p
NoekAa_
Geplaatst: 02-02-15 08:12
je krijgt volgens mij voorlopig ook alleen de factuur gemaild, die komt eigenlijk nooit gelijk. Ik heb nu wel in Mijn Overzicht staan dat ik mij heb ingeschreven, lijkt mij voldoende.
Nikkivdnberg
Geplaatst: 02-02-15 08:12
Ik heb me ook in kunnen schrijven voor week 5 De nacht langer is wel duurder geworden geloof ik, tenminste moest zowel voor mezelf als mn paard rond de 20 euro extra betalen.. Maar goed het moet maar ik moet best een eindje rijden dus maandagochtend is dan ook niet alles
De inhoud van mijn winkelwagen verdwijnt alleen steeds
Kim_Asterix
Geplaatst: 02-02-15 08:17
Ik heb mij ook ingeschreven voor week 4B! Nog nooit zo makkelijk kunnen inschrijven haha, 3 klikjes. Was al klaar toen het nog 07:00 was haha. Ben benieuwd hoe snel alles vol zit, helaas kun je dat niet zien.
NoekAa_ bij mij ook maar er staat als je je nogmaals wilt inschrijven dat ik al reeds ingeschreven ben dus dat zit wel goed. De factuur wordt ook thuis opgestuurd dus je hoeft hem ook niet online te betalen.
Voor mij is het week 05 geworden! Heeft iemand al een week 05 bokt groep ding? Ik gebruik bokt alleen voor instructieweken. Heb er dus niet veel verstand van
Ik heb me zojuist opgegeven voor week 5, ik ga samen met nikkivdnberg! 2 keer eerder geweest, heel wat jaren geleden. Nu nog hopen dat ik vrij krijg op mn werk, dit konden ze helaas nog steeds niet bevestigen...
KoenVL
Geplaatst: 02-02-15 08:29
Mooi, nu nog hopen dat ik niet de enige ben die het mannelijk geslacht vertegenwoordigt !!
Anoniem
Geplaatst: 02-02-15 08:30
KoenVL schreef:
Mooi, nu nog hopen dat ik niet de enige ben die het mannelijk geslacht vertegenwoordigt !!
Vaaast niet. Alle jaren dat ik was geweest waren er meerdere! Nu was dit wel altijd in de SGW week..