Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Navanja schreef:Hahaha, jeetje. Mag zij even zelf weten wat ze met Haar paard en hengst en merrie en de hele mikmak wil doen?
Ik scroll even leuk door dit topic heen, zie een schattig paard, met kleur en aftekening waar ik van hou.
En heeeeeeeel bokt doet alsof het zijn/haar paard is.
Altijd zo bijzonder.....
Iedereen maakt fouten, heeft zijn eigen weg, en inzichten en meningen.
Ik ben erg benieuwd wat er van dit paard gaat worden, met wat liefde en inspanning.
Veel succes TS!
(Een forum vol vrouwen, of dat nou zo'n goed idee was :p )

Quellian schreef:En dan nog, waarom zou je een Haflinger op een KWPNer willen zetten?

Ayasha schreef:lopen er al GP paarden rond die haf x kwpn zijn dan?
Heb een paar leuke recreatiepaarden gezien uit die kruising (maar ook niet veel.) maar om nu te zeggen dat het "goede beesten" waren...
Maar goed, dit zorgt wel voor wat meer begrip, de definitie van "goed" is voor iedereen anders en als dat jouw definitie van goed is, ja, dan zou deze combi best "goed" kunnen uit pakken voor jou.
MarlindeRooz schreef:Misschien moet je eens op dit soort sites rondneuzen, de gemiddelde KWPN-er heeft het niveau van deze hengsten niet hoor.
http://www.kymmelshof.nl/
Fiffill schreef:MarlindeRooz schreef:Misschien moet je eens op dit soort sites rondneuzen, de gemiddelde KWPN-er heeft het niveau van deze hengsten niet hoor.
http://www.kymmelshof.nl/
Dat zijn toch gewoon Haflingers? Het ging hier over de kruising Haf x KWPN
Fiffill schreef:Je gaat er even aan voorbij dat er meer takken zijn in de paardensport. Vraag me trouwens af waar je dat vandaan hebt, ik zag er laatst een voorbij komen op bokt (Haf x KWPN) die M liep. Overigens hoeft het niet aan een paard te liggen of 'ie niet meer winstpunten heeft, er zijn zat mensen die gewoon geen interesse hebben in wedstrijden.

Maar goed. Ayasha schreef:Nee, maar als geen enkele kruising meer presteert dan een winstpunt in de B in hoeverre kan je dan spreken van "mooie en goede beesten"? (als je zo enthousiast naar google verwijst verwacht ik meer zeg maar.)
Maar zoals ik later in het bericht al zeg; het zorgt voor begrip, "mijn" definitie van goed is dan blijkbaar niet die van TS.
niet helemaal waar, dat kruisingen niet verder dan b dressuur komen
Maar goed, kan gebeuren. Mijn excuses voor de onduidelijkheid.
) en het klopt; er zijn er wel degelijk die hoger dan de B lopen. (
) mijn excuses voor dat misplaatste sarcasme dus. Maar ik heb nog steeds geen enkele gevonden waarvan ik denk "die zou ik nu bewust gefokt willen hebben."wilmatj schreef:Quellian schreef:En dan nog, waarom zou je een Haflinger op een KWPNer willen zetten?
Google die combi eens, komen mooie en goede beesten uit dat wil je niet weten.
daarbij hebben haflingers een karakter en bouw die mijn paard zeker goed doen.
ik heb hier een kwpn x haflinger lopen en die is zeker verre weg van mislukt!