Caro_MarjaH schreef:Mooie foto's, ik vind het echt jammer dat ik niet mee kon doen!
Komt er ook nog een Winter Desert Trail?
Volgensmij is dit eens per jaar.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
missanita84 schreef:berdien85 schreef:Ja is dat een nieuwe rage die Micklem? Ik kom ze overal tegen.. Wat is het voordeel er van?
Ziez reageert er echt super op. Lkkr los in zijn hals/kaak als je googelt lees je heel veel voordelen of fimpjes . Op bokt loopt er ook een topic over. Met ervaringen erover en de variant ervan
knooopje schreef:Wij hebben het helaas gemist vandaag!
We waren onderweg..maar helaas kregen we een ongeluk.de paarden zijn er gelukkig goed vanaf gekomen! Op wat schaaf wondjes en stijf en beurs na dan.
De trailer is volledig kapot.
Gelukkig was er een aardige meneer wiens dochter mee reed op de kaleduinen die mij en mijn paard weer thuis heeft gebracht! Het andere paard is Door vrienden naar huis gebracht. De schrik zit er goed in en we hebben een engel op onze schouders gehad!
Volgend jaar maar weer proberen!

Ik hèb nog gedacht of ik er een foto van zou maken, maar ging er vanuit dat jullie niet bij de tocht hoorden dus helaas niet gedaan...
)
_l_amanda_l_ schreef:ahh, jullie ben ik idd wel voorbij gefietst, maar toen had ik de camera al ingepakt.. Vlakbij de achterkant van de Landalhuisjes was dat.. Op het zand heb ik geen zadel-lose gezien!
(reed een van jullie met het hoofdstel over haar schouder?Ik hèb nog gedacht of ik er een foto van zou maken, maar ging er vanuit dat jullie niet bij de tocht hoorden dus helaas niet gedaan...
)
Wij zijn tot drie uur op de grote vlakte gebleven, daarna waren de kaartjes vol en wij koud