Hallo allemaal
Het is vandaag heel mooi gegaan. Ze stond na een kwartiertje al op de trailer. Zonder druk, slaan of schreeuwen. Dat was dus ontzettend fijn. Hierdoor waren we wel een uur te vroeg op de kliniek. We hebben nog lekker staan grazen in de zon. Rond kwart voor 5 werden we naar binnen geroepen. Daar heeft ze eerst een infuus gekregen en heb ik haar nog een dikke knuffel gegeven. Mijn vriendin is toen met haar naar de ruimte gelopen en is bij haar geweest terwijl ze onder narcose is gebracht. Dat is ook allemaal heel rustig gegaan. Toen ze lag ben ik erbij gekomen en was ze eigenlijk al bijna weg. Ze ademde heel onregelmatig en diep. De dierenarts kwam na een tijdje terug met 2 buisjes voor het definitieve shot maar na 1 was ze al weg. Je zag het leven uit haar ogen verdwijnen. Ze heeft zich zo lang groot gehouden... Terwijl ze blijkbaar al erg moe was. Het was een mooi afscheid met mensen die achter mijn beslissing stonden. Ik ga haar verschrikkelijk missen.. Mijn mooie merrie is niet meer.
Rust zacht lieverd 19-04-1991 - 01-08-2014