Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Josien_ schreef:Is dit te vergelijken met een Nederlands evenement als Horse event?
Ik ben wel benieuwd naar dit evenement, maar het is natuurlijk niet om te hoek.

toen Equitana 2013 voorbij was keek ik al uit naar Equitana 2015! Ik ga altijd meerdere dagen. Dit jaar weer 3 dagen, maar zou het liefst een week gaan! Ik raak er niet uit gekeken, 1 dag is voor mij echt veel te kort. Ik ga lekker shoppen en er zijn altijd veel leuke demo's en shows te zien. Kijk van te voren ook altijd op de site welke demo's en shows mij interessant lijken en 18 hallen door met veel shop plezier
 toen Equitana 2013 voorbij was keek ik al uit naar Equitana 2015! Ik ga altijd meerdere dagen. Dit jaar weer 3 dagen, maar zou het liefst een week gaan! Ik raak er niet uit gekeken, 1 dag is voor mij echt veel te kort. Ik ga lekker shoppen en er zijn altijd veel leuke demo's en shows te zien. Kijk van te voren ook altijd op de site welke demo's en shows mij interessant lijken en 18 hallen door met veel shop plezier  , aan drie dagen heb ik eigenlijk te kort
 , aan drie dagen heb ik eigenlijk te kort  .
. 

Luf_Midnight schreef:Bagheera_206 schreef:Jullie gaan dus in het weekend een dagje op en neer vanuit Noord-Holland?
Beide weekenden is drukker dan doordeweeks?
Hebben wij de vorige keer ook gedaan vanaf texel zelfs want daar woon ik
Was wel te doen maar zou liever in maart een nachtje er vam maken

April is dacht ik wanneer d'r loonsverhogingen ingaan en mei vakantie geld en ergens bij een vd maanden ervoor zit er een extraatje bij.
 April is dacht ik wanneer d'r loonsverhogingen ingaan en mei vakantie geld en ergens bij een vd maanden ervoor zit er een extraatje bij.