Zet em op!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LesleyxLinn schreef:Skittlez schreef:Ik liet even een traan, sorry daarvoor maar ik kan er echt niet tegen als paarden pijn lijden.![]()
Wat heftig! En wat een wond, sterkte en duimen dat het goed komt!
Ah wat lief! Gelukkig krijgt hij pijnstilling en hij wordt erg verwend!
Annemiek80 schreef:Oh wat fijn voor hem (en jullie natuurlijk, ook sterkte voor de eigenaresse als je haar spreekt, denk dat hier veel volgers zijn die hetzelfde erover denken als ik)
Op zich vond ik de wond met de laatste foto's er redelijk goed uitzien dus ik kan me voorstellen dat hij zich langzaam aan ook wat beter gaat voelen, dat hij nu weer een beetje rondloopt is ook fijn voor de vochtafvoer (komt vaak veel vocht bij dit soort wonden aan te pas).
Op zich wil ik toch nog een keer mesitran 'in de groep' gooien, zeker als hij straks weer naar huis mag (want tja de wond is dan natuurlijk nog niet dicht), heeft antibacteriele werking, bevordert de wondgenezing maar ook belangrijk, weert vliegen af.
Anderzijds gaat het nu eindelijk de goede kant op dus ik kan me ook goed voorstellen dat de da en eigenaresse nu niet willen veranderen van behandeling, maar het is het overwegen waard
Cootjuh schreef:Wat een verhaal zeg! dat zal wel goed stressen geweest zijn!! (en die foto was ook best ff schrikken:O!) Toch altijd fijn om dan te lezen dat het weer goed komt! nog veel sterkte toegewenst voor de toekomst voor hem de eigenaresse en jou natuurlijk!