Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Likemaaike schreef:Beau_Myrthe schreef:De route die de bus rijdt is vanaf de snelweg het dorp in, daar staat altijd file! Dat is snelweg (Westlaren) tot aan de laatste rotonde in het dorp (waar de map eindigt).
De bus zal ook wel niet zijn normale route rijden of wel? (Is dit trouwens lijn 318?)
Murosch schreef:in de richting Stadskanaal is het dan. Ik denk alleen dat ALS ik de trailer meeneem.. ik het natuurlijk niet kan maken om hem leeg weer mee naar huis te nemen hahaha (leuke 2-jarige die volgend voorjaar zadelmak kan, of een zielepootje, of een gestippelde shet die voor een karretje kan.. of .. een .. ezeltje?) pfff
Likemaaike schreef:Beau_Myrthe schreef:De route die de bus rijdt is vanaf de snelweg het dorp in, daar staat altijd file! Dat is snelweg (Westlaren) tot aan de laatste rotonde in het dorp (waar de map eindigt).
De bus zal ook wel niet zijn normale route rijden of wel? (Is dit trouwens lijn 318?)
DoubleX schreef:Hier ook een klein berichtje van mij, want wij gaan dit jaar ook weer heen en weer met trailer.
Vorig jaar een mini shetje meegenomen, die ook blijft als schouwhengst voor de merries. Veel geleerd vorig jaar aangezien het ukje maandags om 22.30 uur van zn mams was gescheiden met een hele groep, hij op de markt stond en het touwtje uiteindelijk te kort was voor zijn bokkesprongen. Het arme ding ging elke keer liggen als hij het niet meer kon "bevatten". Zoooo moe, maar in de trailer is hij gelijk hooi gaan eten en was hij rustig.
Dit jaar voor een 1 of 2-jarige D of E pony met papieren kijken. Geen flauw idee waar we op moeten letten bij zo'n pony. Zit nl in de paarden...ok qua gezondheid zal t niet veel anders zijn, maar voor de rest?
Is voor een meisje van 9, die nu op een A-tje rijdt. Zelf is de dame ook niet al te groot, dus ze redt het nog wel een tijdje