Nu Jessica (skippy01) aan het woord over erfelijke aandoeningen. Ontzettend interessant om je hiervan bewust te zijn tijdens het fokken. Jessica zet de bezoekers aan het denken door hier een discussie over aan gang te brengen.
NathalietjeB
Geplaatst: 14-09-13 17:01
iemand moet de bokker dott ff de lounge in sturen want ze durft niet
Dott schreef:
Ik durf niet in de lounge hihi *watje*
petraaken
Zo.. Veel goodiebags later En een strikje voor knotjes ( hoe noem je zon ding? )
Verder vooral veel foto's toen het WEL droog was
Leo
Geplaatst: 14-09-13 18:42
En ook dag twee zit er al weer op, de bezoekers gaan langzaam naar de uitgang en wij zijn in de lounge ook aan het afronden. Ondanks het natte weer vandaag was het toch weer een geslaagde dag met leuke sprekers in de lounge. Ook de TREC-clinic was een succes, ik zag alleen maar blije gezichten te paard! Alle bezoekers aan de lounge bedankt en uiteraard tot morgen!
NathalietjeB
Geplaatst: 14-09-13 18:53
hoe ligt t parkeer terrein er nu bij?? zag op een foto dat t al best een blubber bende was geworden op HE zelf...
Het parkeerterrein voor bezoekers of deelnemers? Bij de deelnemers zitten aardig wat mensen vast die n simpel autotje er voor hebben staan maar gelukkig is alles goed geregeld wat dat betreft hoor wij konden over een verhard stuk naar achteren zodat we niet door de blub hoefde en het werd regelmatig recht gesleept en er stinden tractors klaar om iedereen er uit te slepen haha.
De TREC clinic was erg leuk mijn schimmel die haast alleen maar de dressuurring ziet heeft alles gedaan en hij vond het leuk! Ik ook overigens
Joehoeee! Weer terug in de bungalow. Was een geslaagde dag vandaag. De TREC clinic op de foto gezet, dus als je mee hebt gedaan, stuur maar een pb met je mail adres . Voltige gekeken, liep helaas niet prettig af. Twee van de meiden vielen en het leek erop dat 1 de elleboog uit de kom had. Hopen dat het goed is gekomen.
Wat bokkers betreft niemand herkent en niemand heeft mij aangesproken ondanks mijn shirt (mja, heb ook veel mn jasje aan gehad). 'Hoi' gezegd tegen eline en delerium en dat was het ook . En HET plantje op de foto gezet ^^.
Veel aan jullie gedacht vandaag! Hier was het redelijk goed weer met af en toe een buitje. Morgen droog zeggen ze, dus wij thuisblijvers willen veeel foto´s!
Anoniem
Geplaatst: 14-09-13 19:31
NathalietjeB schreef:
hoe ligt t parkeer terrein er nu bij?? zag op een foto dat t al best een blubber bende was geworden op HE zelf...
Pakeerterrein voor deelnemers was geloof ik best een bende, maar ze probeerden zoveel mogelijk mensen om te leiden en elders op het terrein (verhard) te laten parkeren
Ik vond het parkeerterrein voor deelnemers er prima bij liggen, wel druk maar konden gelukkig langs de weg parkeren. Eigenaresse heeft clinic van Emiel Voest gereden in de NH cirkel, heel interessant om te kijken en vooral ook leerzaam voor mijzelf. Als dr mensen daarvan nog foto's hebben zie ik deze graag tegemoet