Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vjestagirl schreef:Wij zijn toch ook maar gegaan. Ik vind het een heel apart sfeertje. Wat ik jammer vond is dat je eigenlijk heel weinig paard ziet, ook niet in het parcours. Je staat daar een beetje bij zo'n hindernis, en dan 1x in de 4 minuten komt er een paard langs, en dat is het dan. Heel bijzonder. Ook op het terrein, bij die fair, vind ik dat het zó weinig paard is.
We hebben wel n poosje lekker in de Huuskes tent gezeten, lekker wat gegeten en gedronken, beetje uitgekeken over het hoofdterrein.
Leuk om een keer gezien te hebben, maar ik denk wel de laatste keer dat we gegaan zijn.
[***] schreef:Heb het super leuk gehad! Enorm gelachenen zeker genoten van de paarden. Ik zeg op naar volgend jaar
MyHu schreef:Vjestagirl schreef:Wij zijn toch ook maar gegaan. Ik vind het een heel apart sfeertje. Wat ik jammer vond is dat je eigenlijk heel weinig paard ziet, ook niet in het parcours. Je staat daar een beetje bij zo'n hindernis, en dan 1x in de 4 minuten komt er een paard langs, en dat is het dan. Heel bijzonder. Ook op het terrein, bij die fair, vind ik dat het zó weinig paard is.
We hebben wel n poosje lekker in de Huuskes tent gezeten, lekker wat gegeten en gedronken, beetje uitgekeken over het hoofdterrein.
Leuk om een keer gezien te hebben, maar ik denk wel de laatste keer dat we gegaan zijn.
Ik vind het juist een super sfeer, en vind het paard genoeg.
Als je echt paard wilt zien moet je inderdaad bij de dressuur of springen zijn.
Jaime_ schreef:Ik zit bij de kleine waterbak, al 2 valpartijen gehad.. Benieuwd naar de rest van de dag..
heidy_wilco schreef:Ja, het was opzich best wel mooi weer. En ook was de wedstrijd goed getimed inderdaad![]()
Ik hoop trouwens dat Ingrid morgen even goed haar best doet, van mij mag ze wel de winnares worden... (Ik heb zoveel respect voor haar, niet alleen om haar veelzijdigheid met rijden, maar ook om haar hele omgang met de paarden)
Tendance schreef:Haar proef vond ik wel onwijs over gewaardeerd!
Was echt geen goede proef.
Wat dat betreft heb ik andere voorkeuren voor dit jaar.
pinto_1 schreef:Jaime_ schreef:Ik zit bij de kleine waterbak, al 2 valpartijen gehad.. Benieuwd naar de rest van de dag..
Ships, heb er een aantal combinaties over zien gaan, maar heb je niet gezien..![]()
Voor de rest, super weer, heerlijke cross gehad.Veel foto´s gemaakt, geen valpartijen gezien, wel een paar weigeringen.
Was echt zo blij met het weer, (nadat ik gister in de les compleet verregend was...)
Vjestagirl schreef:Wij zijn toch ook maar gegaan. Ik vind het een heel apart sfeertje. Wat ik jammer vond is dat je eigenlijk heel weinig paard ziet, ook niet in het parcours. Je staat daar een beetje bij zo'n hindernis, en dan 1x in de 4 minuten komt er een paard langs, en dat is het dan. Heel bijzonder. Ook op het terrein, bij die fair, vind ik dat het zó weinig paard is.
MyHu schreef:@ Jaime_
Had jij een staartje? Dan had ik je gezien.
Ik heb 1 valpartij gezien en een weigering. Was minder spectaculair dan vorig jaar haha. :Q Volgend jaar misschien ook vrijwilliger worden haha.
Maar verder vond ik het leuk. De Nederlanders hebben netjes gereden, alleen jammer van (naam kwijt, Nederlandse deelneemster die uitviel, ik geloof bij jouw hindernis, 18)
Gelukkig zat het weer mee. Het parcours was tevens wel erg anders.
CedriiC schreef:Daar stond ik ook![]()
Hoi Jaime