Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

adnil35 schreef:Zo heet als vorig jaar zal het hopelijk niet worden. Maar wat leuk, zoveel afdelingsdressuur!
Noppert schreef:adnil35 schreef:Zo heet als vorig jaar zal het hopelijk niet worden. Maar wat leuk, zoveel afdelingsdressuur!
Ja, daar zijn ze heel fanatiek in bij onze verenging![]()
C/D/E 6-tal
A/B/C 4-tal
C/D/E 4-tal
4-tal paarden klasse M
6-tal paarden klasse L
Het is dan ook meestal een echt clubuitje![]()
Vorig jaar was alles door naar de Hippiade en toen was de afdelingsdressuur nog in een apart weekend (nu niet meer) en toen werd zelfs de bbq meegesleept en hebben we met de hele club lekker gebbqed op het wedstrijdterrein
nwankwo schreef:kan het zijn dat ik afgelopen zondag bij jullie in de categorie zat in uden??
Noppert schreef:nwankwo schreef:kan het zijn dat ik afgelopen zondag bij jullie in de categorie zat in uden??
Zou zomaar kunnen![]()
Dochter startte met haar jonge pony D-B en ikzelf L2 bij de paarden
Vorig jaar moesten de 4-tallen bij de paarden ook overkampen omdat er in 2 ringen gereden was, maar dat ging alleen om de nummers 1 van beide ringen. Het hangt er natuurlijk vanaf hoeveel 4=tallen er aangemeld zijn
vonneke schreef:Een gp jury heb ik in de B nog niet nodig
Arielle_ schreef:[naam] schreef:Een gp jury heb ik in de B nog niet nodig
Heb er vorig jaar ook een rondje B gereden voor de kampioenschappen, veel aan gehad.
Zeg niet dat er perse een GP jury voor nodig is, maar heb regelmatig dat ik hier in de buurt start en niet echt nuttige info mee krijg. (zeg niet altijd, maar wel vaak)