Programma is lastig, er is te veel wat ik wil zien. 3 dagen is niet genoeg
snoeppig
Geplaatst: 08-08-13 19:47
Ik ben er zaterdag met m'n twee zwartjes Wilke en Varnoldi tussen 9 en 11 in de bit piste voor se future test. Ik krij nu al de zenuwen als ik er aan denk aangezien op het programma stond dat Tineke Bartels' commentaar gaat geven en aangezien zij Wilke jaren heeft gereden.... Ik hoop maar dat de grote boef zich gaat gedragen
Ik ben er zaterdag met een paar stalgenoten, en zondag gewoon met Daphne/Balou_k. Dit jaar geen B&B maar gewoon lekker heen en weer rijden Gelukkig weer een perskaart dit jaar, toch wel erg blij mee
Je hebt geen entreegeld, krijgt een parkeerkaart en een programma-boekje. En van te voren krijg je een pers-map toegestuurd. Verder geen voordelen dat je extra vooraan mag staan ofzo volgens mij
Jij maakt er helemaal een ultieme HE Experience van!
Binnenkort maar eens mijn dagprogramma proberen samen te stellen. Ik ga denk niet shoppen en alleen maar leuke dingen zien en leuke mensen ontmoeten/spreken.
Ik hoop dat er veel bokkers naar de BoktLounge komen voor een gezellig praatje met ons, want ik ga geen dagprogramma samenstellen, komt toch nooit was van, omdat ik altijd veel te veel sta te kletsen met iedereen
Ik weet iig dat ik bepaalde onderdelen op zondag in de Boktlounge echt niet wil missen. En zal natuurlijk ook gewoon een dienst draaien. Dus zal ook wel voor een groot deel in de Boktlounge te vinden zijn.
Ik heb ooit een perskaart gekregen, zelfs 2 x geloof ik. Maar helaas wouden ze me daarna niet meer geven ofzo. Niet professioneel genoeg ofzo ... Baal wel want sta letterlijk elke keer de hele tijd te fotograferen. Dat doe ik ook niet om alleen maar naar te staren op mijn computer maar ook om te delen enzo