geweldig leuke foto`s.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Air schreef:bromfiets schreef:Ik vind jouw reacties ook wel grappig airVolgens mij zit je gewoon te stoken voor de leut
Ik vind het inderdaad echt hilarisch dat mensen pagina's lang doorgaan over de mening van een paar mensen die het daar allang niet meer over hebben
Met al hun frustratie's erbij
_coquette_ schreef:Omg whahahaaa ik lig bijna op de grond! Schraap me op!
Iolanthe schreef:SindyKaya schreef:Haha dat filmpje.
Mensen daar moeten jullie dan toch historisch over worden.
Die politie zit te bonken op die rug van dat beest. Maar dat is toch ook hilarisch
bedoel je niet hysterisch?
de foto waren erg leuk, ik zou zeggen: het lijkt bijna of er echt op zit! (maar dat wist je waarschijnlijk al)
Miekemuis_ schreef:Jezus, als je bedenkt dat een mier wel 100 keer zijn eigen gewicht kan dragen zal deze pony er echt niet van doodgaan als ze er even gaat opzitten hoor.. Je moet er nu niet elke dag een uur op gaan zitten maar dit is echt geen misdaad hoor.
Ronnie25 schreef:Ik vind het heel erg te zien dat er op deze manier dressuur gereden word. Ik bedoel .. waar is je stang en trens ? En waar zijn je extradubbele beenbeschermers?
Jilletje schreef:Miekemuis_ schreef:Jezus, als je bedenkt dat een mier wel 100 keer zijn eigen gewicht kan dragen zal deze pony er echt niet van doodgaan als ze er even gaat opzitten hoor.. Je moet er nu niet elke dag een uur op gaan zitten maar dit is echt geen misdaad hoor.
Jaaaajaaaaa!!!! Laten we mieren gaan temmen en daar op rijden!!!