Door die ene wedstrijd ga jij niet zoveel meer zakken in het klassement!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
FunkyMistiC schreef:Nouja dat is niet waar, want zoals nu in de B zijn er door de laatste wedstrijd al 5 schuivingen. Dat kan een hoop schelen, kan zelfs in slechte geval van wel door naar niet door (zelfs niet reserve).
Daarom kun je organisatie wel onhandig noemen, maar ongeacht of er getallen staan; er kunnen tot de laatste wedstrijd nog verschuivingen in het klassement komen. Tenzij je met 120 punten bovenaan staat, dan ben je gegarandeerd door maar anders is het nooit 100%, ook al staan er finale plekken in het bestand. Je kunt er gewoon niet vanuit gaan dat je door bent, niet tot het laatste bestand online staat en aangeeft dat je door bent (tenzij je dus 120 hebt).

ga straks even bijlezen!Renske_ schreef:Ook ik ben door met Bo, staan 11e in de B.
Rij haar nog niet zo lang, ze had ook nog geen wedstrijdervaring en zijn pas 8x gestart dus ik ben erg trots!!
Eerst nog op de CK de finale van de JFPMDA rijden en dan een weekje trainen voor Kootwijk
Had haar eigenlijk na onze laatste wedstrijd 1,5 maand geleden nog een keer willen starten om wat wedstrijdritme te krijgen maar dat is er niet meer van gekomen maargoed op de CK loopt ze ook op vreemd terrein in een ring dus zien we dat maar als extra voorbereiding.
Ik had heel dit topic gemistga straks even bijlezen!
Iedereen die door is: Gefeliciteerd!!!
FunkyMistiC schreef:mein schreef:Ik ook door in de B!!! Plaats 13 en 1e reserve in de L1!!
Moet je alleen je gegevens mailen naar het e-mail adres uit het bestandje?? (iets van secretariaat@post... zoiets)
of ook nog ergens anders naar toe??
Volgens mij is dat wel voldoende hoor