Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
heb 't huis helemaal voor mezelf vandaag dus lekker even niets doen en vanmiddag m'n eerste serieuze rondje op m'n nieuwe zadel
HafNap schreef:Liesbethje schreef:@Martine, ik heb een Euroriding Diamant als dressuurzadel en een Euroriding Topas als veelzijdigheidszadel, liggen beide erg fijn op Staar. Judith heeft een Anatomica erop liggen, ook een erg mooi zadel
Ja ik heb sinds november mijn nieuwe Anatomica Octant! Echt een geweldig zadel! Helemaal blij mee. Afgelopen weekend nog 20 kilometer mee gereden en vind hem nog steeds geweldig! Echt een aanrader.

MartineC1711 schreef:HafNap schreef:
Ja ik heb sinds november mijn nieuwe Anatomica Octant! Echt een geweldig zadel! Helemaal blij mee. Afgelopen weekend nog 20 kilometer mee gereden en vind hem nog steeds geweldig! Echt een aanrader.
Jij had eerst een KN toch?
Anatomica ken ik niet, ga zo een googelen
M'n vriendin heeft ook 2 Euroriding zadels op haar haf, ook een diamant en een achat, mag die achat nu een poosje proberen. Vond die diamant iets te gedwongen, maar die was ook wat te klein voor m'n bips hahaha! Misschien dat het daardoor komt, ik heb een 17,5" das wel een verschil met 16" dan ineens![]()
Ik probeer contact te krijgen met het Drunens Ruiterhuis om ze eens langs te laten komen met een Euroriding Luxor, moooooi!!
Gewoon gaan! Ik vind het altijd heerlijk de kapper!
Mexx heeft vooral bij lagere sprongetjes erg de neiging om te vroeg af te zetten en dan word je echt gelanceerd, heb op die manier al eens een zeer pijnlijke kopstoot gehad die voorkwam dat ik er voorlangs af zou vallen
op Horse Event heb ik gesprongen met een springzadel en dat is zo'n enorm wereld van verschil dat ik vanaf toen besloten heb om nooit meer te springen met een dressuur.