Het pest-kind is terug!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:30

:oo hoop dat de staleigenaar hier ook van geleerd heeft, die is toch verantwoordelijk voor de veiligheid van je paard..

xChiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:32

dees_daan schreef:
:oo hoop dat de staleigenaar hier ook van geleerd heeft, die is toch verantwoordelijk voor de veiligheid van je paard..

Inderdaad. Wanneer je je paard ergens stalt, mag je er toch vanuit kunnen gaan dat je dier daar veilig is, voor welk gevaar dan ook.

Nog een tip voor TS, zet je paard de volgende keer niet op een manege, scheelt zeker 80% aan penny's ;)

Ariebren

De grootste miskleun is de stal eigenaar.
Die accepteerd dat kinderen aan ander mans paarden of pony's zit.

melody7

dat vindt ik dan ook altijd zo dubbel, er zijn zát 10-jarige die wél weten wat ze zeggen, en als die dan bellen omdat er écht iets is wordt er ook niks aan gedaan...

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:33

Juist waar is die in dit verhaal
Als staleigenaar had ik het hele circus opgetrommeld en zelf de wacht gaan houden desnoods met een groot hangslot op de pony zijn box

hellloxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:34

heey ben nieuw hier op bokt maar WOW als ik dit lees ben ik blij dar er zo geen meisjes bij ons op stalling zijn

:(:)
Laatst bijgewerkt door hellloxxx op 09-12-12 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Frederique22

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:34

Gelukkig dat de pony terug is! Maar als ik het goed begrepen heb was de politie al bij de zoektocht, wat hebben die gedaan na het vinden van de pony en het meisje?

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:35

ongelofelijk zo'n kinderen.
gelukkig is je pony weer terecht en nu maar duimen dat jullie morgen een stalling vinden.

idapaulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:36

Jeetje! Gelukkig is de pony terug. Ik zou niet weten wat ik moest doen als het mij zou overkomen...

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:37

Jeetje, wat een maf kind! Heb het vorige topic ook mee gelurkt. Wat een apart verhaal! Een gevaar voor zichzelf zo'n kind o.O.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:37

Ik ben trouwens wel heel erg benieuwd naar wat de reden van de ontvoering van de pony is, wou ze hem zelf ergens mee naartoe nemen en verstoppen of wou ze alleen maar rijden?

Wát een raar kind, zulke ideeën komen toch bij een normaal persoon niet eens in het hoofd op?

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:38

Gelukkig is de pony optijd gevonden! Moet er niet aan denken wat ze had kunnen doen zo laat in het bos ...
(en dan ook nog uit op wraak ...)
Die meid is echt niet gezond, aangezien ze is afgewezen om de pony 'aan te pakken' is ze wel erg vol van zichzelf ...

lifaya schreef:
.... hoop echt dat ze hun snel vind en super dat de politie er bij is. Die staleigenaar mag ook een hoop uitleggen vind ik... wat een lakse vent :n

+1!

Emie99

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:38

wow net even in je andere topic gekregen, maar hier krijg ik zelfs de kriebels van. Als niet-paardeneigenaar, waar dat kind toe in staat is zeg brr :wow:

Dustyenmax18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:39

Sjeee, ik ben allang een stille meelezer. Maar dat het zo erg zou escaleren had ik dus echt niet verwacht he!

Veel respect voor jou en je moeder, ik had mijn zelfbeheersing al lang verloren.

XiiaaooNaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:41

Dustyenmax18 schreef:
Dat het zo erg zou escaleren had ik dus echt niet verwacht he!

Veel respect voor jou en je moeder, ik had mijn zelfbeheersing al lang verloren.

+1

daaannnxxx_

brr, wat een verschrikkelijk verhaal ;0
Ik hoop echt voor jullie dat dit snel ophoudt en dat dat kind stopt met dit vreemde gedrag.
Laatst bijgewerkt door daaannnxxx_ op 09-12-12 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Omg wat een *** kind en een *** staleigenaar , waar was die hufter toen zij de pony mee kon nemen? Ongelovelijk....

marimba

Re: Het pest-kind is terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:43

*** hoop toch echt dat je nu wel aangifte hebt gedaan van diefstal en de rest

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:44

*stille meelezer kruipt onder emmer vandaan*
Dit heb ik dus nog nooit meegemaakt. Ik heb beide topics vluchtig doorgelezen, maar bah wat een kind.
Waar ze het lef vandaan haalt!
Succes vannacht met jullie paardje, en laten we hopen dat dit meisje nog bezoek krijgt van een paar blauwe uniformen.
En inderdaad, wat een respect voor jou en je moeder.
Ik had de handjes ook niet thuis kunnen houden als ze aan mijn paardje hadden gezeten. :+

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:45

niet normaal waar haalt dat ***** het lef vandaan!! ben benieuwd wat er nu gebeurdt... dat durf ik niet eens bij me verzorgpony zomaar s'nachts weg gaan terwijl het bijna me eige pony is...

Ariebren

En dan het kind maar een gigantische rot schop verkocht ??

Nee, het probleem zit bij de ouders.
Die zijn net zo indolaat van hun kindje, als de meeste bokkers zijn van hun paardje.
Kom niet aan mijn kindje, want dat doet ze niet.

Alle problemen met pubers en kinderen die zo de fout ingaan ligt aan de opvoeding.
Het kind heeft geleerd dat ze dit mag doen.

De ouder moet nu eens naar een heropvoedings gesticht.

Denk nog steeds aan de grensrechter van vorige week.

XiiaaooNaa

Betrap mezelf erop dat ik er eigenlijk niet over uit kan praten en dat ik me enorm irriteer aan dat kind ...
Hoe erg kun je wel niet zijn?! Echt .... pfff .....

Dat het zo uit de hand in haar hoofd zou lopen kan ik ook niet bevatten ... alleen omdat zij haar zin niet krijgt.
Ongelooflijk ...

En inderdaad die ouders ... mijn hemel ... {:)-:
Waar gaat Nederland naartoe met deze maatschappij?
(net als die grensrechter ... geen respect voor anderen is er mee, alles is teveel gevraagd)
Laatst bijgewerkt door XiiaaooNaa op 09-12-12 21:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Jeetje wat heftig allemaal. Gelukkig is de pony weer terecht. Wat een vreselijk kind. Ik zou haar ikweetnietwat hebben aangedaan, maar ze hebben met de vingers van mijn paarden af te blijven. Ik snap alleen de staleigenaar niet. Houden ze er geen oogje op de paarden? Kunnen andere mensen zomaar aan andermans pony komen, hem meenemen?

Freefeelster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:46

Wat een verhaal!
Heel erg dat dit zo gebeurd allemaal.

Alleen denk ik wel dat dit kind in een hele andere belevingswereld leeft en niet goed weet wat goed en fout is. Ze heeft hulp nodig. Haar thuis situatie is niet wat haar op weg helpt.
Ik ben het echt niet met haar acties eens en zou het ook niet accepteren. Maar haar gedrag komt ergens vandaan....

jadeken

Re: Het pest-kind is terug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:47

Voor het geval het nog niet gebeurd is :Wat was het nummer van de politie ook alweer?