Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

BabiiVeeraa schreef:Het lijkt mij ook heel leuk om een x te gaan, ik denk er al jaren over, maar nu komt het ook eindelijk een keer uit qua tijd enzo
Ik heb alleen een paar vraagjes.
- Wil er naartoe met mijn ruin, we zijn nog niet gestart (vanaf januari L2) maar ik mag hem al wel in de M starten. Kunnen we dan naar de dressuurweek of moeten we echt eerst gestart zijn?
- Het paard is een wever en staat overdag het liefste buiten. Is het erg dat hij weeft en kan hij lang in de paddock of is dit maar kort?
- Waar moet je aangeven als je een afwijkend dieet volgt? (bijv vegetarisch)
supriceee schreef:pietiedecy schreef:hmm, ik wil wel graag maar wel met was leeftijdsgenoten (16) in de dressuurweek paarden.. allround wordt helaas niks, met de fries
Had graag mee gewild maar voor de dressuur hebben wij het nivuea niet!
[/quote]
sietske83 schreef:Paar pagina's terug staat het antwoord.
Is namelijk al verschillende keren beantwoord. Je moet L1 + 5 zijn.
Wij mochten de paarden maar 20 min per keer in de paddock laten aangezien er zoveel paarden in de paddock willen.
Als je vegetarisch bent moet je het op de laatste brief aangeven die komt 1.5 maand voor dat je heen gaat.
BabiiVeeraa schreef:Dankje, dat van de L1+5 had ik gelezen. Maar op het moment van inschrijven (begin januari) zijn we nog helemaal niks gestart. Wel zijn we M1 startgerechtigd. Dus ik vroeg me af hoe het dan zit..
Bedankt voor de rest van je antwoorden
HTM schreef:Heb je dit paard ooit gestart, of mag je direct M1 starten, want als jij in het verleden gestart hebt, dan heb je die stand toch allang behaald?

BabiiVeeraa schreef:HTM schreef:Heb je dit paard ooit gestart, of mag je direct M1 starten, want als jij in het verleden gestart hebt, dan heb je die stand toch allang behaald?
Oh gaat het om wat je als ruiter bent gestart?!
Ik dacht dus dat het om de combinatie ging, en als combinatie zijn we dus nog niks
HTM schreef:Het gaat ook om de combinatie.
Vroeg ook of je het paard wat je mee wilt nemen ooit gestart hebt of niet.
Antwoord is dus nee.
Maar hoe kom je dan M1 startgerechtigd?
Genoeg paarden in het Z of hoger gereden?
BabiiVeeraa schreef:Ik ben in het verleden Z gestart, en dit paard heeft 3 jaar terug onder een andere ruiter winst gelopen in de L2