KNHS instructieweken 2013 pony's!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:43

lovebelly schreef:
week 6
- kimxcentella
-

week7
- Titineee
- Jorinda__

week 8
- _Annee
- dominiquew
- Ayleen_R
- Linsey_X
- welshfan97 (kan misschien nog veranderen naar week 10)
- Lovebelly

week 9
- Dilay_Romy
- Clairexx

week 10
- lovecortana
- Suprice_Iris
- (welshfan97, heel misschien, hoop van wel)
-
week 11
-

Gehehe ik weet alleen nog niet helemaal zeker of ik ga hoor! maar ik hoop het zo!!!!! dan kom ik degene die ook gaan wel opzoeken hoor dan loop ik gwn met een bord rond wie zijn er van BoktXD wahahah

welshfan97

Re: KNHS instructieweken 2013 pony's!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:46

Dilay_Romy, we hadden vorig jaar in onze week zelfs 2 'bokt'kamers :P was makkelijk elkaar even opzoeken!

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:49

welshfan97 schreef:
Dilay_Romy, we hadden vorig jaar in onze week zelfs 2 'bokt'kamers :P was makkelijk elkaar even opzoeken!

Oo hahaa das wel makkelijk dan ja ahaha maar ik zag dat als jij ging dat je dan in week 10 gaat!
wat voor week is dat dan?

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:51

Hoeveel mensen kunnen zich inschrijven per week?
Want in week 8 staan er nu al 6.
Ik twijfelde erg voor week 7 en 8, want 7 is erg vroeg in de vakantie maar misschien is dat juist handig, alleen als ik meer kans maak om mee te mogen naar week 7 ipv 8, dan liever week 7 :p

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:53

ik wil het liefst naar de MZ dressuur week (das in week 10, maar dan is ook gewoon allround), maar dat komt wrss niet goed uit met regiokampioenschappen dus ga ik wrss naar week 8 (das gewoon allround, maar daar gaan nog een deel mensen heen die ik ken van vorige jaren, en dat gaat nu ook weer een drukke week worden zo te zien)

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 19:54

Titineee schreef:
Ik twijfelde erg voor week 7 en 8, want 7 is erg vroeg in de vakantie maar misschien is dat juist handig, alleen als ik meer kans maak om mee te mogen naar week 7 ipv 8, dan liever week 7 :p

kwa kans maken om er in te komen is het gewoon vroeg opstaan. we hadden vorig jaar ook een topic van een week met een stuk of 15 bokkers en die zijn allemaal meegekomen.

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:02

welshfan97 schreef:
Titineee schreef:

kwa kans maken om er in te komen is het gewoon vroeg opstaan. we hadden vorig jaar ook een topic van een week met een stuk of 15 bokkers en die zijn allemaal meegekomen.

Ooh, gelukkig maar, dan ga ik gewoon kijken wat mij het beste uitkomt :)
En als ik dan niet mee mag houd ik erg veel geld over, ook niet verkeerd, maar liever niet :')

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:03

welshfan97 schreef:
Titineee schreef:

En als ik dan niet mee mag houd ik erg veel geld over, ook niet verkeerd, maar liever niet :')

Hoeveel maanden na inschrijven / hoeveel maanden van tevoren moet je ook alweer het geld overmaken?

dominiquew

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 20:14

[/quote]

kwa kans maken om er in te komen is het gewoon vroeg opstaan. we hadden vorig jaar ook een topic van een week met een stuk of 15 bokkers en die zijn allemaal meegekomen.[/quote]

Hoeveel maanden na inschrijven / hoeveel maanden van tevoren moet je ook alweer het geld overmaken?[/quote]

Volgens mij 2/3 maanden van te voren moet je het overmaken

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-12 20:28

Ik wil naar week 8 of 10 :))

don110

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 21:14

Hoihoi, sorry dat ik zo kom binnenvallen!
Maar ik ga denk ik, mits ik wat mensen leer kennen, naar de paardenweek t/m 20 8B, ben dan net geen 15.
Maar dan zit ik met alleen maar mensen van de paarden rond de 17/18 werd mij daar in het topic verteld. :P
Misschien dat ik hier wat contacten kan leggen met de mensen die in week 8a pony's gaan? dan zit je ook met elkaar in dezelfde week zegmaar. Of heb je in die week helemaal geen contact met de pony weken? Want anders ga ik niet denk ik, als ik niet met leeftijdsgenootjes zit. :)

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 21:27

don110 schreef:
Maar ik ga denk ik, mits ik wat mensen leer kennen, naar de paardenweek t/m 20 8B, ben dan net geen 15.
Maar dan zit ik met alleen maar mensen van de paarden rond de 17/18 werd mij daar in het topic verteld. :P
Misschien dat ik hier wat contacten kan leggen met de mensen die in week 8a pony's gaan? dan zit je ook met elkaar in dezelfde week zegmaar. Of heb je in die week helemaal geen contact met de pony weken? Want anders ga ik niet denk ik, als ik niet met leeftijdsgenootjes zit. :)

Noujaa ik denk dat je opzich altijd wel met een paar leeftijdsgenootjes zit! maar je hebt ook gemengde weken met pony's dan zit je zoiezo bij leeftijdsgenoten.
Maarjaa als iemand een jaartje ouder is(of misschien jonger) en je kunt er goed mee opschieten dn is het alsnog goed toch?! ik heb ook iemand leren kennen als die 17 word ben ik 14 en wij zijn echt hele goede vriendinnen! dus je vind altijd wel iemand hoor!

Dilay_Romy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 21:29

Nou misschien dat ik ook nog wel naar 8a ga! lijkt me ook wel leuk! maar k weet het nog niet zeker(ik zag dat 8a de meeste belangstelling voor is!)

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 21:34

toen ik in 2011 ging was ik 14 en heeel erg verlegen, nu nog steeds wel maar het wordt steeds minder, de stal naast me stond een meisje van 16 waar ik toevallig ook nog bij op de kamer was gekomen (gewoon willekeurig een kamer in gelopen, na 3 keer ergens eruit zijn gezet omdat ze met andere hadden afgesproken, en zij was ook alleen). we hebben toen heel goed met elkaar op kunnen schieten! 2012 wilde ze ook gaan maar kon uiteindelijk niet wegens omstandigheden, maar dit jaar is ze dus 18 en gaat ze met haar pony naar paarden t/m 20 jaar (week 8) en hoop ergens daar ook heen te kunnen (MOEST van haar, haha).

er is meestal wel iemand van je leeftijd en zeker in een allround pony groep erbij, maar ook met wat oudere of jongere kun je goed opschieten.

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 21:35

week 6
- kimxcentella
-

week7
- Titineee
- Jorinda__

week 8
- _Annee
- dominiquew
- Ayleen_R
- Linsey_X
- welshfan97 (kan misschien nog veranderen naar week 10)
- Lovebelly
- _Amigo

week 9
- Dilay_Romy
- Clairexx

week 10
- lovecortana
- Suprice_Iris
- (welshfan97, heel misschien, hoop van wel)
-
week 11
-

don110

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 21:38

Ja dat is waar,.maar het leek me ook.leuk om hier wat contacten te zoeken aangezien heel veel mensen in het paarden topic 20+ zijn :)

Clairexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 21:53

don110 schreef:

naja ik sliep met de paarden mensen op de kamer im was zelf pony maar je kunt zelf bepalen en clinics doe je ook gwn samen.

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 21:55

ja ik lees daar af en toe ook wel eens mee omdat er wel wat handige dingen voorbij komen (zij hebben laatst een hele vrie met vragen naar de KNHS gestuurd en de antwoorden daarop waren wel handig om te weten). maar meer en deel is idd 20+ er zitten er ook 2 of 3 van 15/16 bij. maar je bent hier zeker ook welkom (denk ik tenminste :P )

Titineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:01

welshfan97 schreef:
toen ik in 2011 ging was ik 14 en heeel erg verlegen, nu nog steeds wel maar het wordt steeds minder, de stal naast me stond een meisje van 16 waar ik toevallig ook nog bij op de kamer was gekomen (gewoon willekeurig een kamer in gelopen, na 3 keer ergens eruit zijn gezet omdat ze met andere hadden afgesproken, en zij was ook alleen). we hebben toen heel goed met elkaar op kunnen schieten! 2012 wilde ze ook gaan maar kon uiteindelijk niet wegens omstandigheden, maar dit jaar is ze dus 18 en gaat ze met haar pony naar paarden t/m 20 jaar (week 8) en hoop ergens daar ook heen te kunnen (MOEST van haar, haha).

er is meestal wel iemand van je leeftijd en zeker in een allround pony groep erbij, maar ook met wat oudere of jongere kun je goed opschieten.

Och, bij mij zou me de moed wel in de schoenen zinken als ik 3 keer uit een kamer gezet zou zijn..
Maarja, als je over paarden kunt praten is er snel een gesprek gestart en dan komt het vast goed :+

don110

oke lijkt me gezellig!! :D

don110

Titineee schreef:
welshfan97 schreef:

Och, bij mij zou me de moed wel in de schoenen zinken als ik 3 keer uit een kamer gezet zou zijn..
Maarja, als je over paarden kunt praten is er snel een gesprek gestart en dan komt het vast goed :+

ja bij mij ook.. :P

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:10

nouja was meer van, ik loop de kamer in met koffer, stond nog niet echt binnen en er werd alweer vermeld dat de kamer eigenlijk al bezet was door mensen die nog moesten komen (was totaal niet gemeen van de bedoeld maar ze wilde gewoon graag op de kamer met de mensen die ze al kende). hebben wij helaas ook moeten doen afgelopen jaar toen we met de boktgroep een kamer hadden.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-12 22:46

Ik liep ergens binnen en ik zat schijnbaar bij hun op de kamer want dat was afgesproken ofzo :+

welshfan97

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-12 22:48

haha dat kan natuurlijk ook! Dit jaar had Alexx heel leuk een soort collage gemaakt met onze namen en een foto, dat was wel handig!

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-12 22:49

Ja idd :D Ik ga de dag van te voren denk ik pony brengen en dan plak ik ook wel ergens een blaadje op ofzo hahaha.