Haha elke verzameling is overdreven. Dat geef ik ook toe over de dingen die ik zelf gespaard heb. Het zegt niet meteen dat we zeggen dat je het niet zou moeten doen , is wel kei leuk. Ben eigenlijk wel jaloers
Nizzie
Geplaatst: 21-03-13 23:47
Ik verzamel gewoon alles.. Maar als ik naar tentenkamp ben geweest neem ik eigenlijk altijd wel een dekje mee..(kan het gewoon niet laten.. ) ik heb wel een paard waar ik ze op kan gooien wil dit jaar weer kijken voor een mooie anky, hoop op een beetje leuke kleuren!! En paardlief heeft een klein hoofd dus een groot ponyhalster past hij ook als laatste heeft hij nog een nieuwe regendeken nodig, zijn eigen is kapot(zit vol gaten) en heeft nu een deken op van iemand anders van stal..(de deken is niet geclaimd, dus heb ik hem ingepikt ) maar daar zit nu ook een groot gat in.. op naar de de 40,- regendeken!!
Ik ga denk ik de eerste dag van tentenkamp ... maar moet nog even kijken dinsdag of woensdag... ... is het op de laatste dag trouwens extra afgeprijsd of? Ik ben er namelijk npg nooit geweest.....
Nee op de laatste dag is het nooit extra afgeprijsd. Wel zijn ze heel vaak al aan het opruimen. De eerste dag is het drukst. Als je het niet erg vind om heel lang in de rij te moeten staan voor de kassa, want dat is wel negen van de tien keer op de eerste dag. Tentenkamp begint trouwens altijd op een woensdag en eindig op een dinsdag.
Ik ga ook de eerste dag weer! Vorige keer erruggg goed geslaagd, en hopelijk nu weer! . Ook ga ik kijken of ze daar sokken hebben in maat 43/46,, want die hebben ze nergens meer .....
Nizzie
Geplaatst: 23-03-13 12:39
LisanneFloor schreef:
Ik ga ook de eerste dag weer! Vorige keer erruggg goed geslaagd, en hopelijk nu weer! . Ook ga ik kijken of ze daar sokken hebben in maat 43/46,, want die hebben ze nergens meer .....
Ik hoop dat ze een geel, lichtblauw en oranje Anky dekje hebben, dan neem ik die mee. Verder hoef ik alleen nog handschoentjes, zweepje, voerbak voor in de trailer en ga ik even rondkijken voor de nieuwe collecties.
Ik heb gisteren besloten dat ik niet meer naar het Tentenkamp ga. Ben gisteren naar Equitana geweest en heb daar gekocht wat ik nodig had. Ook de hyporama stond er weer en daar eindelijk mn uitrijdeken gehaald die ik daarvan wilde hebben.
Ja daarom, als ik ook keek naar gisteren Equitana, dezelfde spullen en aanbiedingen als tijdens het tentenkamp. Dan misschien aan 't einde van dit jaar maar weer :p Heb nu toch niets nodig.
haha ja idd.. Vorige keer was het echt een drama met die wax jassen.. mensen kwamen aan rennen rukte zoveel jassen als ze konden dragen uit de rekken en rende naar de kassa om het af te rekenen, in de auto te leggen en weer terug te rennen.. DRAMA
Ik ben echt heeel erg hard op zoek naar nieuwe leren rijlaarzen. Heel veel spijt dat ik ze vorige keer heb terug gezet omdat ze bruin waren ipv zwart. Nu maakt me de kleur niet meer uit :p
Ik ga ook weer, wil wat anky's en kleine hebbe dingetjes. Vorig jaar gekeken voor laarzen met het was zo rommelig en onduidelijk (en ik heb vreemde maten, voetmaat 38 en kuitmaat 38/39) dus ben maar gestopt met zoeken, was ook aardig druk..